چاپ مطلب چاپ مطلب

“باحضور مدیر مخابرات منطقه گیلان در جلسه شورای راهبردی ارتباطات و فناوری استان

“باحضور مدیر مخابرات منطقه گیلان در جلسه شورای راهبردی ارتباطات و فناوری استان

 

جلسه شورای راهبری توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با حضور مهندس حسنی مدیر مخابرات منطقه گیلان، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، مدیرکل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی شمال غرب،مدیر ارتباطات زیرساخت استان، مدیرکل پست استان و سایر اعضاء در محل این اداره‌کل ارتباطات برگزار شد.

به گزارش همای خبر، به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه گیلان؛ در این جلسه مسائل و مشکلات موجود در زمینه مختلف عرصه ارتباطات استان مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت و راهکارهای لازم برای حل آن‌ها مطرح شد.

شایان ذکر است ؛ از جمله مهمترین موضوعات مورد بررسی در این نشست می‌توان به برنامه ریزی برای نکوداشت هفته پدافند غیرعامل در سال جاری، ارائه گزارش در خصوص آخرین وضعیت پیشرفت پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارهای استان به ویژه پرکاری مسیرهای حفاری شده، بررسی همکاری و تعاملات لازم بین اپراتورهای ارتباطی و پیگیری مصوبات قبلی اشاره کرد.

بر اساس این گزارش، مدیران عضو شورای راهبری توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، ضمن ارائه گزارش در جلسه، با چند مصوبه به کار خود خاتمه دادند”

About مدیر خبر1

Check Also

مدیر کل کمیته امداد استان گیلان در دیدار با اعضای شورا و شهردار رشت: به مردم رشت بابت انتخاب افرادی پر تلاش و خدوم در جایگاه اعضای شورای رشت تبریک می گویم

مدیر کل کمیته امداد استان گیلان در دیدار با اعضای شورا و شهردار رشت: به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *