چاپ مطلب چاپ مطلب

بارش باران در شهرستان رودسر تاکنون خسارات زیادی را به بار آورد

همای گیلان :معاون فرماندار رودسر گفت: صبح امروز به علت بالا آمدن رودخانه سرچشمه روستای کلدره و نوسانات برق مسجد آن روستا جوان ۲۰ساله ای که بر میله روبروی مسجد تکیه زده بود دچار برق گرفتگی شد و جان باخت .خبرکوتاه-146x110

رحمان کاظمی همچنین در باره آبگرفتگی های برخی از نقاط شهرستان گزارشی دادو افزود: میان پشته در دونقطه بخش روستایی آب بالا آمده و حیاط مردم دچار آبگرفتگی شده است.
وی خاطرنشان کرد: رودخانه آبکنار طغیان داشته و آب وارد حیاط مرده شده و یک مورد آبگرفتگی داخل خانه داشتیم که جهت رفع این مشکل خدمات شهری به محل مورد نظر اعزام شده اند.
بخشدار مرکزی رودسر در حاشیه بازدید از بخش مرکزی و در گفتگو با خبرنگار ما گفت: روستاهای سرچشمه ، تمیجان ومیان پشته دچار آب گرفتگی شدند و نیروهای امدادی جهت کمک رسانی مستقر شوند.

رحمت الله پسند افزود: متاسفانه گیشاکجان با دویار سانتی ۷۰سانتی که صورت گرفته بودبازهم دچار طغیان شدید و آب گرفتگی شده است که راه حل آن لایروبی رودخانه ها می باشد که این مهم نیز نیاز به اعتبار دارد.

وی افزود: در سرچشمه نیز آب مزارع در نهر کوچک با عرض کم ورود کرده و باعث مسدود شدن خیابان شده است و با هماهنگی هایی که با اداره آبیاری صورت گرفته است قرار شد پس از انقطاع بارش باران نسبت به لایروبی انهار اقدام نماید.

پسند خاطرنشان کرد: در روستای تمیجان در پایین پل تمیجان بدلیل لایروبی که اخیرا صورت گرفته بود مشکل آّگرفتگی دیده نشده ولی بالای پل بدلیل عدم لایروبی مردم دچار مشکل هستند.
در تماس تلفنی با شهردار رودسر پیگیر آب گرفتگی منطقه آب کنارشدیم که متاسفانه یکی از شماره های ایشان خاموش و به دیگری پاسخ ندا

About

Check Also

مرد مغازه دار کارگر خود را با چاقو کشت/ متهم به قتل می گوید مقتول مدتی پیش به خواهر او تجاوز کرده

مرد مغازه دار کارگر خود را با چاقو کشت/ متهم به قتل می گوید مقتول …