چاپ مطلب چاپ مطلب

بارش برف در محورهای منطقه شرق گیلان در حال باریدن است

همای گیلان: محمود ایرانپرست مدیر راهداری گفت : راههای اصلی در شهرستانهای لاهیجان ، لنگرود ، رودسر و املش باز می باشد و تمامی ماشین آلات سنگین با نصب تیغه ی برفروب به همراه راهداران زحمتکش در محورهای مختلف مشغول برفروبی هستند.

3

ایرانپرست افزود : بارش برف در شهرستان لاهیجان به ارتفاع ۲۵ سانتیمتر ، شهرستان رودسر در منطقه اشکورات و لات به ارتفاع ۲۰ سانتیمتر، در شهرستان املش به صورت برف خفیف ، در لنگرود ارتفاع برف به ارتفاع ۱۵ سانتیمتر و محور چمخاله –چاف ارتفاع برف به ۴۰ سانتیمتر رسیده است .

مدیر راهداری گفت : بارش برف در شهرستان سیاهکل در منطقه آبی نامه به ارتفاع ۶۰ سانتیمتر و بالاتر از آبی نامه به ارتفاع ۷۰ سانتیمتر ، در محور سیاهکل به دیلمان ۵۰ سانتیمتر رسیده و کلیه اکیپ های راهداری در شهرستان مشغول بازگشایی محورهای فوق الذکر می باشند و تردد خودروها فقط با زنجیر چرخ امکان پذیراست.

گفتنی است هم اکنون راهداران و گشت‌های راهداری در طول راه‌های استان مشغول گشت‌زنی و انجام عملیات راهداری زمستانه هستند. هموطنان عزیزمی توانند با شماره تلفن گویای ۱۴۱ و شماره تلفن پاسخگوی  ۳۳۳۱۱۱۱۱ – ۰۱۳ به صورت شبانه روزی از آخرین وضعیت راه های گیلان با خبر شوند.

DSC_0684 DSC_0691 ShowPicture 2

About سردبیر ارشد

Check Also

نخستین جشنواره مجسمه های چوبی لاهیجان آغاز بکار کرد

نخستین جشنواره مجسمه های چوبی لاهیجان آغاز بکار کرد شهردار لاهیجان‌ از آغاز نخستین جشنواره …