چاپ مطلب چاپ مطلب

بارندگی های گیلان از روز دوشنبه تا چهارشنبه شدیدتر می شود

همای گیلان:نقشه های هواشناسی این استان نشان از نفوذ تدریجی توده هوای بارش زا و سرد از عصر یکشنبه به سواحل جنوبی دریای خزر دارد.d1he2m0ye9po

این هواشناسی به مسافرانی که قصد سفر به استان گیلان و مناطق کوهستانی را دارند توصیه کرد؛ خودروهای خود را به وسایل گرم و زنجیر چرخ تجهیز کنند.

بر این اساس، نفوذ این توده هوای سرد شرایط گیلان را برای بارندگی و کاهش دما بین۱۰تا ۱۷درجه سلسیوس ،وزش باد و احتمال رعدو برق و در ارتفاعات بارش برف مهیا خواهد کرد.

این هواشناسی اعلام کرد؛ شدت بارندگی ها طی روزهای دوشنبه تا عصر چهارشنبه از شدت بیشتری در این مناطق برخودار بوده و پیش بینی می شود بیشینه دما در مناطق جلگه ای بین پنج تا ۹درجه کاهش می یابد.

بنا به گزارش هواشناسی گیلان در این مدت دریا مواج بوده و آبگرفتگی معابر عمومی و بالا آمدن سطح آب رودخانه ها و مسیل ها دور از انتظار نیست.

این هواشناسی برای روز یکشنبه در گیلان هوایی نیمه ابری تا ابری مه آلود، همراه با باران ، احتمال رعد و برق و کاهش نسبی دما، روز دوشنبه ابری همراه با بارندگی، کاهش دما، وزش باد، احتمال رعدو برق ارتفاعات و دامنه ها بارش برف و در برخی نواحی غربی استان احتمال مخلوط برف و باران پیش بینی کرده است./ایرنا

About

Check Also

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: آموزش و فرهنگسازی در مدارس، آینده‌ای روشن را برای ما رقم خواهد زد

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: آموزش و فرهنگسازی در مدارس، آینده‌ای روشن را برای ما رقم …