چاپ مطلب چاپ مطلب

بازداشت اعضای باند سرقت در لاهیجان

فرمانده انتظامی لاهیجان از دستگیری اعضای باند ۳ نفره سارقان با ۷ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

همای خبر/سرهنگ “حمید محمدی‌نسب” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اشاره به اینکه مشارکت مردم و دستگاه‌ها و همکاری آنها با پلیس برای کاهش وقوع سرقت امری ضروری است اظهار داشت: با رعایت اصول حفاظتی و مراقبتی و همچنین توجه به هشدارهای پلیس می‌توان از وقوع بسیاری از سرقت‌ها پیشگیری کرد.
وی در ادامه گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از ساختمان نیمه کاره و انباری منازل در نقاط حاشیه‌ای شهر لاهیجان با شیوه و شگرد مشابه، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
فرمانده انتظامی استان لاهیجان از شناسایی ۲ متهم این پرونده پس از بررسی دقیق صحنه‌های وقوع جرم توسط ماموران انتظامی بخش رودبنه خبر داد و بیان داشت: پس از انجام یکسری اقدامات فنی و تخصصی سارقان حین تردد در شهر لاهیجان دستگیر شدند.
این مقام انتظامی با بیان اینکه سارقان ۳۳ و ۴۱ ساله در تحقیقات پلیس علاوه بر سرقت موتورسیکلت به ۳ فقره سرقت از ساختمان نیمه کاره و ۳ فقره سرقت از انباری ساختمان‌ها اعتراف کردند افزود: مالخر ۴۹ ساله این پرونده نیز دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی یک دستگاه موتورسیکلت، یک دستگاه دوچرخه، یک دستگاه ترانس برق، یک دستگاه جاروبرقی و اقلام خرد سرقتی دیگر کشف شد.
سرهنگ محمدی نسب خاطرنشان کرد: سارقان و مالخر این پرونده‌ها با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.
وی در پایان پیشگیری و مقابله با سرقت را نیازمند عزم جدی و جمعی همه سازمان‌ها و نهادها و مسئولیت‌پذیری مردم با مراقبت از اموال و حذف زمینه‌های وقوع جرم عنوان کرد و اذعان داشت: آموزش مستمر برای افزایش سطح آگاهی عمومی از مهمترین راهکارهای پیشگیری از سرقت است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی از دستاوردهای ایران اکسپو ۱۴۰۳ خبر داد: ۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال هیأت های خارجی از بسته های سرمایه گذاری

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی …