چاپ مطلب چاپ مطلب

بازدیدنماینده مردم رشت ازمجتمع اتیه ومسکن مهر

اختصاصی همای گیلان:محمدرضا احمدی نماینده مردم رشت ازپروژه مسکن مهررشت بازیدکرد.


دراین بازیدکه علیرضامددی مژدهی مدیرعامل شرکت تعاونی اتیه سازان به همراه هیات مدیراین شرکت تعاونی حضورداشتند مددی گفت: در سال ۸۶ هنگام استارت پروژه مسکن مهرزده شد، احساس شد تانیاز معیشتی و فرهنگی و تامین ارزاق اولیه مردم این شهرک را پشتیبانی نماییم لذابه فکرراه اندازی مرکزتجاری دراین شهرک شدیم.
مددی در ادامه افزود: در مسکن مهر ۱۵ هزار خانوار ساکن هستند متاسفانه به علت تبلیغات منفی که بیشتر جنبه سیاسی دارد مسکن مهر وجه اصلی خودش را از دست داده بود که در سال‌های اخیر خوشبختانه موردمتوجه مردم قرارگرفت تابدانندکه مسکن مهر چیست و ساکنان آنها چه کسانی هستند؟
مدیرعامل شرکت تعاونی آتیه سازان بااشاره به اینکه طبق آخرین آمار دراین مجتمع، قشر متوسط رو به بالا در مسکن مهر ساکن هستنداذعان داشت:۱۰۶تعاونی دراین مجتمع فعالیت می کردکه موجب ساخت ۱۵ هزار واحد مسکن مهر شدکه البته این ۱۰۶ تعاونی تحت عنوان یک اتحادیه بود که مدیریت این اتحادیه را داوود پسندیده برعهده دارند.
مددی تصریح کرد: بنده از سال ۸۶ افتخار داشتم اولین مدیر عامل مسکن مهر ایران ( مدیرعامل تعاونی آزاد) باشم.
وی بیان داشت: متاسفانه یک سری از تعاونی‌هابابدعهدی پیمانکاران یا به دلیل نداشتن تجربه مناسب مدیران تعاونی نواقصی را در کار خود داشتند.
مدیرعامل شرکت تعاونی آتیه سازان رشت بااشاره به اینکه معیشت، مسکن و آموزش از پایه‌های اصلی جامعه می باشدیادوارشد: خوشبختانه با تدابیری که اندیشیده شد در برنامه چهارم توسعه که مقام معظم رهبری آن را ابلاغ کردند مسکن در اولویت قرار گرفت و برابر اصل ۴۴ قانون اساسی بحث مردم گرایی و جوانگرایی را در برنامه موردتوجه دادیم لذاتوانستیم تجربه خوبی را در مسکن مهر کسب نماییم .
وی ادامه داد: تمام تلاش ما بر این بود که اینجا مانند پروژه های ناتمام نشود، که الحمدالله تا الان موفق بودیم قاعدتاً انسان یک خلاف دارد ویک خطا که خلاف در قاموس ما نیست خطا هم با وجود افرادمجرب سعی می کنیم به کمترین حدبرسانیم.
مددی در پایان بیان داشت: خوشبختانه توانستیم به تعهدات خود عمل کنید ولی برای ادامه و هم اندیشی و همکاری نیازمندیم

درادامه احمدی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: مسکن یکی از مقوله های مهم و اساسی در کشور است بطوریکه حضرت آقا در این باره تأکید و سفارش داشتند و مانمایندگان هم در مجلس نگران افزایش بی رویه قیمت مسکن هستیم و در برخی مناطق مسکن تا متری ۵۰ میلیون تومان قیمت گذاری می شود که اصلا قابل پذیرش نیست.
وی با اشاره به اینکه دولت موظف است تا زمینه ازدواج و اشتغال و مسکن را فراهم کنداظهارداشت: متاسفانه دولت تعهداتی را پذیرفت ولی نتوانست اجرا کند در صورتی که در سال‌های گذشته سرعت خوبی درمسکن مهر داشتیم پروژه مسکن مهر پروژه خوبی بود.
احمدی در ادامه یادوارشد: در برخی از جاها که مسائل سیاسی می شود مقصر خود ما هستیم چون نه به تعهدی که داده ایم عمل کرده ایم و نه گوش شنوایی داریم که دردمردم رابشنویم .
نماینده مردم درخانه ملت اظهارداشت:حضرت امام رحمت الله فرمودشما زبان محرومین و صدای محرومین باشید.
احمدی در سخنان خود گفت: خیلی از مردم انتظاردارندتابدانند چقدر از پروژه مسکن مهرباقی مانده است اگرمشکلی درسرراه این پروژه وجوددارد به عنوان نماینده کوچکی از مردم در خانه ملت از هیچ کمکی دریغ نخواهم کرد و پس از این نشست از پروژه آتیه مهر سیروان، با همراهی رئیس و نائب رئیس شرکت آقایان بهزاد ضیاء و رمضانیان بازدیدبه عمل امد.
احمدی درپایان بازدید با تشکر از کادر مدیریتی اذعان داشت: این پروژه بسیار زیبا و کارآفرین است که باید همه جانبه حمایت کنیم تا به سرانجام مطلوب برسد.

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان گفت: در قالب پویش باران مهربانی، ۵۸۰۰ نفر در طرح اکرام ایتام و محسنین ثبت نام کردند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان گفت: در قالب پویش باران مهربانی، ۵۸۰۰ نفر …