چاپ مطلب چاپ مطلب

بازدید از مخازن زمینی در حال احداث ۳۰۰۰ و۶۰۰ متر مکعبی سیاهکل

همای گیلان، صبح امروز دکتر نیکفر نماینده مردم شریف لاهیجان وسیاهکل در مجلس شورای اسلامی ، مصطفی حیدری معاون برنامه ریزی و امورعمرانی فرمانداری سیاهکل با حضور در محل احداث مخازن ۳۰۰۰ و ۶۰۰ مترمکعبی سیاهکل ضمن بازدید ، از نزدیک در جریان روند احداث این دو پروژه قرار گرفتند.
در این بازدید ایوب دهدار مدیر آبفای شهرستان سیاهکل با تشریح مشخصات پروژه اظهار داشت : احداث مخازن زمینی ۳۰۰۰ و ۶۰۰ مترمکعبی و خط انتقال مربوط به آن با عنوان طرح آبرسانی به شهرهای لاهیجان ، لنگرود ، آستانه اشرفیه و کیاشهر از نهم اردیبهشت ۹۶ آغاز گردید که کل پروژه تاکنون ۳۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای اجرای این پروژه نیز تا این تاریخ ۴۰ میلیارد ریال هزینه شده است.
وی در ادامه با بیان اینکه تعداد ۴ پمپ برای تکمیل تلمبه خانه خریداری و آماده نصب شده است ، افزود : احداث ایستگاه پمپاژ ، شیرآلات، کلرزنی ، دیزل ژنراتور،آزمایشگاه ، ساختمان بهره برداری ،انبار و تاسیسات جانبی این مخازن نیز با ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است .
مدیر آبفای سیاهکل در ادامه در خصوص اجرا و تکمیل محوطه سازی این مخازن خاطرنشان ساخت: مساحت محوطه سازی مخزن ۳۰۰۰ به مقدار ۷۰۰۰ مترمربع و مساحت محوطه سازی ۶۰۰ به مقدار ۴۸۰۰ مترمربع می باشد و این محوطه سازی و دیوارکشی مخازن ده درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
قابل ذکر است که این طرح از محل اعتبارات استانی توسط آب منطقه ای احداث که پس از تکمیل جهت بهره برداری تحویل آب وفاضلاب شهری خواهد شد.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: آموزش و فرهنگسازی در مدارس، آینده‌ای روشن را برای ما رقم خواهد زد

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: آموزش و فرهنگسازی در مدارس، آینده‌ای روشن را برای ما رقم …