چاپ مطلب چاپ مطلب

بازدید بیش از ۷ میلیون گردشگر از مناطق گردشگری گیلان

بازدید بیش از ۷ میلیون گردشگر از مناطق گردشگری گیلان

مدیرکل میراث‌فرهنگی گیلان از بازدید بیش از ۷ میلیون نفر از اماکن گردشگری استان خبر داد و گفت: طبق داده‌های آماری، بیش از ۷ میلیون گردشگر در ۵ ماهه اول سال از نقاط تاریخی، طبیعی و گردشگری گیلان بازدید کردند.

به گزارش همای خبر به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان، ولی جهانی شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ با اعلام این خبر گفت: موزه میراث روستایی گیلان در حضور گردشگر پیشتاز است و بخش از عمده‌ای از حضور و بازدید ۷ میلیون گردشگر به گیلان، معطوف به موزه روستایی شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی استان، موزه میراث روستایی گیلان را از قطب‌های گردشگری استان برشمرد و افزود: این موزه در چهار بخش فرهنگی، تاریخی، طبیعی و معنوی زبانزد خاص و عام است.

او با اشاره به بازدید ۷ میلیون گردشگر از اماکن تاریخی، طبیعی و گردشگری استان، بیان کرد: در این بازدیدها موزه میراث روستایی گیلان و ماسوله بیشترین آمار را به خود اختصاص دادند.

جهانی با تاکید بر لزوم احیای موزه‌های فرهنگی و تاریخی در گیلان، اضافه کرد: احیای موزه‌های فرهنگی و تاریخی در گیلان به رونق و توسعه گردشگری می‌انجامد.

About مدیر خبر1

Check Also

“رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان خبر داد: مرخصی ۸۵ بیمار سانحه بیمارستان قائم با حال عمومی خوب؛ روند رو به بهبودی همه نوزادان حادثه

“رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان خبر داد: مرخصی ۸۵ بیمار سانحه بیمارستان قائم با حال …