چاپ مطلب چاپ مطلب

بازدید دکتر عباس علیزاده و مهندس اکبرنیا از شرکت سیمان خزر

بازدید دکتر عباس علیزاده مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گیلان و مهندس اکبرنیا رئیس اداره بازرسی این اداره از شرکت سیمان خزر بعنوان یکی از واحد های تولیدی با اهمیت و اصلی ترین تأمین کننده سیمان استان گیلان .

همای خبر به نقل از روابط عمومی شرکت سیمان خزر.
دکتر عباس علیزاده مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان به همراه مهندس مهران اکبرنیا رئیس اداره بازرسی این اداره کل روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ از قسمت های مختلف و روند تولید سیمان شرکت خزر بازدید نمودند.

 دکتر عباس علیزاده مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گیلان ، با حضور در محل دفتر دکتر اسحق جمال امیدی مدیر عامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت سیمان خزر با هئیت همراه ، با دکتر جمال امیدی به گفتگو پرداختند. درادامه ضمن حاضر شدن در یادمان شهدای کارگری سیمان خزر و ادای احترام به مقام شامخ این شهدا کارگری و شهید حاج قاسم سلیمانی، از قسمت های مختلف( کوره ، آسیابها، اتاق کنترل ، آزمایشگاه شیمی و فیزیک ، بارگیرخانه ، و سالن آموزش جدیدالتاسیس جوار کارگاهی ) شرکت بازدید بعمل آوردند.

در این دیدار جمال امیدی ضمن خیر مقدم به مدیر کل محترم و هیئت همراه و تشکر از حسن نظر ایشان به تولید علی‌الخصوص مجموعه سیمان خزر به تشریح عملکرد رو به رشد شرکت در سال جاری و اقدامات انجام پذیرفته جهت تکریم مصرف کنندگان و ثبات بازار مصرف من جمله تولید با کیفیت، و تحویل بیش از ظرفیت اسمی، عرضه تمامی محصولات تولیدی از طریق بورس کالا ، و دریافت تندیس مشتری مداری کشوری بعنوان تنها شرکت تولیدی سیمان ،اخذ تندیس زرین صنعت برتر استان گیلان و همچنین تندیس واحد برتر حمایت از مصرف کننده را مطرح نمود ، وی همچنین با توضیح اقدامات انجام پذیرفته شرکت در سال جاری و وضعیت رو به رشد این واحد صنعتی، موفقیت های بدست آمده سیمان خزر در عرصه های استانی و ملی را حاصل کار گروهی، هم دلی، بهره گیری از خرد جمعی و تلاش تمامی همکاران زحمت کش و خدوم این مجموعه دانست .
جمال امیدی با شروع فصل سرما و قطع گاز، بر چالش تهیه مازوت اشاره و عنوان نمود: علاوه بر هزینه چند برابری تحمیل شده به شرکتها ناشی از بهای تمام شده مازوت ، بارگیری و حمل مازوت از پالایشگاه ری کارخانجات را دچار مشکلات فراوانی کرده است .

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گیلان در پایان با اشاره به تاکیدات و فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با تولید گفت: ، مجموعه اداره کار همواره در کنار تولید کنندگان بوده و فرایند عملیات مجموعه سیمان خزر در شرایط کنونی را یک کار جهادی دانسته و ضمن خدا قوت به پرسنل این واحد تولیدی ، این بازدید پایان یافت.

با کانال همای خبر همراه باشید‌

http://homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

بازدید دکتر محمد کرمی دادستان شهرستان لنگرود دکتر جلالی فرماندار شهرستان لنگرود  مهندس ابراهیمی شهردار چاف وچمخاله به همراه ریاست کلانتری ۱۳چاف وچمخاله از رودخانه چمخاله جهت پاکسازی گیاه مهاجم سنبل آبی

بازدید دکتر محمد کرمی دادستان شهرستان لنگرود دکتر جلالی فرماندار شهرستان لنگرود مهندس ابراهیمی شهردار …