چاپ مطلب چاپ مطلب

بازدید رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر رشت از مرکز جمع آوری پلاسما در رشت

رئیس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر رشت ظهر امروز با حضور در مرکز جمع آوری پلاسما  در رشت از روند فعالیت این مرکز بازدید کردند.

به گزارش همای خبر نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر رشت، رئیس شورا در این بازدید با اشاره به اینکه چند روز پیش دیداری با  معاون اجرایی و مدیر عامل شرکت توسعه پلاسما درمان خزر  در ساختمان شورا انجام شد اظهار کرد: در همان دیدار قول بازدید از این مرکز داده شد و امروز نیز بهمراه روسای کمیسیون های تخصصی شورا در این مجموعه حضور پیدا کردیم،

دکتر محمد حسین واثق کارگرنیا  با بیان اینکه این مرکز نقش مهمی در درمان بیماری صعب العلاج ایفا می کند افزود:  هدف این مرکز خدمت به مردم و رفع مشکلات بسیاری از افراد دارای بیماری خاص  است  از این رو شورا ترغیب شد تا از نزدیک بازدیدی از این مرکز داشته و در حد توان نیز با  این مجموعه همکاری و مساعدت داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه در دیدار  امروز بغیر از رئیس کمیسیون عمران شورا مابقی روسای کمیسیون های تخصصی شورای رشت حضور دارند بیان کرد: فعالیت مرکز اهدای پلاسما در کشور ما یک فعالیت جدید است و یقینا حوزه مدیریت شهری در حد توان با این مجموعه  همکاری می کند.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه  کمیسیون های تخصصی شورا می توانند مساعدت هایی را با این مجموعه داشته باشند تصریح کرد:  کمیسیون‌ فرهنگی شورا در حوزه تبلیغات محیطی جهت جلب مشارکت بیشتر مردم در این امر خداپسندانه و کمیسیون بهداشت در حوزه مباحث بهداشتی، زیست محیطی با این مرکز همراهی کنند.

رئیس شورای شهر رشت با تاکید به اینکه نگاه شورای ششم به چنین مجموعه هایی نگاه حمایتی است افزود:  شورای ششم رشت در کنار انجام دیگر فعالیت ها نسبت به انجمن ها و مؤسسات از جمله هموفیلی، اوتیسم ، دیابت و… نگاه حمایتی ویژه ای با هدف کاهش و رفع بخشی از  مشکلات شهروندان گرفتار بیماریهای خاص را دارد.

معاون اجرایی و مدیر عامل شرکت توسعه پلاسما درمان خزر نیز در این دیدار با قدردانی از حضور اعضای شورای رشت در بازدید از مرکز جمع آوری پلاسما در رشت اظهار کرد: ان شاا بتوانیم با بهره مندی از پتانسیل های موجود ، به اهداف واقعی این مرکز که همان نجات جان مبتلایان به بیماریهای خاص است دست پیدا کنیم.

دکتر بهرام ترکان با تاکید به اینکه در تلاشیم تا مرکز جمع آوری پلاسما در رشت به عنوان بهترین مرکز در کشور باشد افزود: همراهی حوزه مدیریت شهری در راستای فرهنگ سازی درباره این اقدام خداپسندانه می تواند بسیار مثمر ثمر باشد.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال   🔹رئیس کل دادگستری استان …