چاپ مطلب چاپ مطلب

بازدید سرزده رئیس کل دادگستری استان گیلان از انبارهای گمرک آستارا رئیس کل دادگستری استان گیلان، به همراه جمعی از معاونین قضایی استان  از انبارهای گمرک آستارا بازدید کرد

بازدید سرزده رئیس کل دادگستری استان گیلان از انبارهای گمرک آستارا

رئیس کل دادگستری استان گیلان، به همراه جمعی از معاونین قضایی استان  از انبارهای گمرک آستارا بازدید کرد

 

به گزارش همای خبر، به نقل از روابط عمومی دادگستری گیلان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی، رئیس کل دادگستری استان گیلان، به همراه جمعی از معاونین قضایی استان  از انبارهای گمرک آستارا بازدید کرد.

 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی با اشاره به اینکه یکی از تاکیدات ریاست محترم قوه قضائیه تعیین تکلیف اموال بلاتکلیف در انبارهای عمومی است اظهار داشت: امروزه وضعیت انبارهای کشور نسبت به سالیان گذشته تغییر زیادی کرده و گام های خوبی در این راستا برداشته شده است.

 

وی هوشمندسازی و مکانیزه شدن انبارها را از بهترین راه کارهای تعیین تکلیف کالاها دانست و گفت: اداره کل گمرکات در استان گیلان همراهی خوبی در این زمینه داشته است و خوشبختانه در انبار گمرکات آستارا نیز وضعیت قابل قبول و مطلوبی مشاهده شد.

 

رئیس شورای قضایی استان با تاکید بر اینکه نگهداری طولانی مدت اموال در این انبار ها موجب خسارت و تضییع اموال عمومی می شود خاطر نشان کرد: کالاها باید ظرف مدت سه ماه و حتی کمتر از این مدت از انبار ترخیص شود تا مایحتاج و کالاهای مورد نیاز مردم سریعا در استان توزیع شود و امید است که شاهد دپوی هیچ اموال بلاتکلیفی در انبارهای استان نباشیم.

 

وی در پایان وضعیت محوطه گمرک آستارا را در شان این شهرستان و اداره گمرک ندانست و تصریح کرد: با توجه به اینکه رانندگان کشورهای خارجی در این مکان تردد دارند، لذا باید اقدامات جدی و قاطعی در راستای بهبود محوطه و پارگینگ گمرک آستارا در دستور کار مسئولان اجرایی این شهرستان قرار گیرد

About مدیر خبر1

Check Also

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان گفت: با حمایت‌های انجام شده ۶۲ واحد صنعتی گیلان مجددا وارد چرخه تولید شدند

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان گفت: با حمایت‌های انجام شده ۶۲ واحد صنعتی گیلان مجددا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *