چاپ مطلب چاپ مطلب

بازدید سرزده فرماندار رضوانشهر از دستگاه های اجرایی این شهرستان به منظور بررسی خدمات‌رسانی به مردم

فرماندار رضوانشهر صبح امروز (شنبه) در بازدید سرزده از برخی دستگاه های اجرای این شهرستان در جریان نحوه خدمت رسانی به مردم و مسائل ادارات قرار گرفت.

همای خبر نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری رضوانشهر، صبح امروز شنبه سیزدهم اسفند مهندس سید نادر صفوی میرمحله به صورت سرزده در برخی ادارات شهرستان حضور یافت و از نزدیک در جریان نحوه خدمات رسانی به مردم و مسائل و مشکلات ادارات قرار گرفت.

وی در جریان این بازدید که به صورت سرزده صورت گرفت؛ ضمن دیدار با مدیران، کارمندان و کارشناسان بر نظم و انضباط اداری و تکریم ارباب رجوع تاکید کرد، و افزود: مردم برای پیگیری درخواست ها و مشکلات با مراجعه به دستگاه‌های اجرای و سازمان ها و نهادها و موسسات تحت هر شرایطی باید پاسخ قانع‌کننده و منطقی از سوی مدیران و کارشناسان دریافت کنند.

فرماندار رضوانشهر در این بازدید ، ضمن گفت‌وگو با تعدادی از مراجعان در خصوص روند ارایه خدمات و نحوه برخورد کارکنان و همچنین میزان رضایت‌مندی مردم از روند ارائه خدمات را مورد ارزیابی قرار داد.

در این بازدید ادارات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، جهادکشاورزی، راهداری و حمل و نقل جاده ای، امور منابع آب و آبیاری شهرستان مورد ارزیابی قرار گرفت.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال   🔹رئیس کل دادگستری استان …