چاپ مطلب چاپ مطلب

بازدید سرزده فرماندار رضوانشهر از دستگاه های اجرایی این شهرستان به منظور بررسی خدمات‌رسانی به مردم

فرماندار رضوانشهر در بازدید سرزده از برخی دستگاه های اجرای این شهرستان در جریان نحوه خدمت رسانی به مردم و مسائل ادارات قرار گرفت.

همای خبر به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی فرمانداری رضوانشهر، صبح امروز شنبه مهندس سید نادر صفوی میرمحله به صورت سرزده در برخی ادارات شهرستان حضور یافت و از نزدیک در جریان نحوه خدمات رسانی به مردم و مسائل و مشکلات ادارات قرار گرفت.

وی در جریان این که به صورت سرزده صورت گرفت؛ ضمن دیدار با مدیران، کارمندان و کارشناسان با تاکید بر نظم و انضباط اداری و تکریم ارباب رجوع تصریح کرد: مردم را خانواده های خودمان بدانیم و مراجعین به دستگاه‌ها باید تحت هر شرایطی پاسخ قانع‌کننده و منطقی دریافت کنند تا در پیچ و خم ادارات سرگردان نشوند.

فرماندار رضوانشهر در این بازدید ، ضمن گفت‌وگو با تعدادی از مراجعان در خصوص روند ارایه خدمات و نحوه برخورد کارکنان و همچنین میزان رضایت‌مندی مردم از روند ارائه خدمات را ارزیابی کرد.

صفوی با تاکید بر نظارت مستمر بر عملکرد کارکنان دستگاه‌ها و نحوه خدمات‌رسانی آنها به مردم، از ادامه بازدیدهای سرزده از ادارات و نهادها خبر داد و گفت: این بازدیدها معیاری برای ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی در راستای خدمات رسانی به منظور رضایتمندی مردم است.

در این بازدید ادارات منابع طبیعی، امور مالیاتی، جهادکشاورزی، امور توزیع برق، مخابرات و آب و فاضلاب شهرستان مورد ارزیابی قرار گرفت.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

حضور منطقه آزاد انزلی در ایران اکسپو

حضور منطقه آزاد انزلی در ایران اکسپو   ششمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادرتی ایران (ایران …