چاپ مطلب چاپ مطلب

بازدید سرزده مدیرکل صمت گیلان از مراکز فروشگاهی شهرستان تالش

همای خبر/ مدیرکل صمت گیلان در حاشیه بازدید سرزده به مراکز فروشگاهی و عرضه میوه و مرغ شهرستان تالش گفت:

قیمت‌ها در گیلان به صورت شبانه روزی رصد و نظارت می شود

برخورد با تخلفات صنفی در ایام نوروز از شرایط عادی شدیدتر است

به گزارش روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت گیلان، تیمور پورحیدری با صدور دستور آماده‌باش به کلیه رؤسای ادارات صمت شهرستان های گیلان؛امروز در حاشیه بازدید سرزده خود از تالش، رضوانشهر ، آستارا ، انزلی گفت: قیمت کالاهایی اساسی در گیلان به صورت شبانه‌روزی رصد می‌شود و صرفا محدود به ساعت اداری نیست چون حضور مهمانان به گیلان نسبت به دو سال اخیر به مراتب بیشتر است و نیاز به خدمات ویژه دارند.

وی با بیان اینکه به تخلفات عرضه کنندگان کالاهای اساسی پرمصرف همانند روغن، گوشت، مرغ و میوه به صورت فوری رسیدگی می شود، تاکید کرد: در صورت مشاهده با تخلفات صنفی و تولیدی در ایام نوروز برخورد شدید و قاطع صورت خواهد گرفت و این برخوردهای قانونی بدون چشم پوشی و مماشات است و با شرایط روز های عادی کاملا تفاوت دارد.

مدیرکل صمت گیلان با درخواست از مردم فهیم استان گیلان به منظور گزارش تخلفات افزود: مردم گیلان می توانند تخلفات احتمالی را فوراً به شماره ۱۲۴ سامانه پاسخگویی این سازمان و یا به شماره ۱۳۵ تعزیرات گزارش نمایند تا با سودجویان و برهم زنندگان نظم بازار برخورد قانونی انجام پذیرد.

گفتنی است مدیر کل صمت گیلان به اتفاق معاونین در تعطیلات نوروزی بازدید سرزده و میدانی چند شهرستان را به صورت مستمر انجام می دهند و در دستور دارند.

با کانال همای خبر همراه باشید.

http://homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

کسب مقام سوم در مسابقات قهرمانی استان گیلان توسط فایترهای کیک بوکسینگ تیم دختران اطاقور

کسب مقام سوم در مسابقات قهرمانی استان گیلان توسط فایترهای کیک بوکسینگ تیم دختران اطاقور …