چاپ مطلب چاپ مطلب

بازدید فرماندار رضوانشهر از روند اجرایی طرح غربالگری شهید سلیمانی در این شهرستان

بازدید فرماندار رضوانشهر به اتفاق اعضای ستاد مدیریت کرونا از روند اجرایی طرح غربالگری شهید سلیمانی در این شهرستان

همای گیلان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری رضوانشهر، محمود قاسمی ظهر روز چهارشنبه دوازدهم آذرماه سال جاری به اتفاق اعضای ستاد مدیریت کرونا این شهرستان با حضور در جمع تیم های بسیج جامع پزشکی از روند اجرای طرح غربالگری شهید سلیمانی ، ضمن خدا قوت از نزدیک با آنان دیدار نمود.

فرمانده قرارگاه ستاد مقابله با کرونای شهرستان با اشاره به نقش بسیج در همه زمینه ها گفت: بسیج در راستای اهداف بلند و والای انقلاب اسلامی تلاش جهادگرانه داشته و امروز نیز یکی از آن ایام است.

فرماندار رضوانشهر گفت: دولت با همکاری سازمان ها و نهادها ی انقلابی و ملت توانسته است به بهترین شکل ممکن بیماری کرونا را مدیریت نماید که باید در این راستا بیش از پیش تلاش شود.

قاسمی خواستار همکاری مردم با رابطین و ماموران طرح پایش شهید حاج قاسم سلیمانی بسیج و شبکه بهداشت شد و افزود: با ارایه امار دقیق و به موقع ابتلای خانواده ها به این بیماری به حداقل خواهد رسید.

وی ادامه داد: از مردم درخواست می کنم به دلیل حفظ سلامت خود و به خطر نینداختن سلامت بقیه موارد بهداشتی و دستورالعمل ها و محدودیت ها را رعایت کنند.

*طرح غربالگری شهید سلیمانی با ۵۳ تیم بسیج جامع پزشکی به صورت خانه به خانه با همکاری شبکه بهداشت و درمان، بسیج ، هلال احمر و دیگر دستگاه های اجرایی این شهرستان در حال اجرا می باشد.

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی از دستاوردهای ایران اکسپو ۱۴۰۳ خبر داد: ۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال هیأت های خارجی از بسته های سرمایه گذاری

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی …