چاپ مطلب چاپ مطلب

بازدید فرماندار سیاهکل از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا

همای گیلان، محمود صوفی فرماندار شهرستان سیاهکل با حضور در مبادی ورودی و خروجی شهرستان از روند اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی که با هدف کمک به تشدید قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا در حال اجرا می باشد بازدید و از نزدیک در جریان روند اجرای این طرح قرار گرفت.
در این بازدید که اعضای شورای تامین شهرستان و جمعی از روسای ادارات نیز حضور داشتند ، مدیریت شبکه بهداشت و درمان و روسای جمعیت هلال احمر و صنعت ، معدن و تجارت شهرستان از اقدامات طی دو روز اخیر که در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی که با نظارت و مشارکت فرمانداری ، نیروی انتظامی و جمعیت هلال احمر شهرستان صورت گرفته است گزارشی ارائه نمودند.
محمود صوفی فرماندار و اعضای شورای تامین شهرستان ، در ادامه طی بازدیدی از سطح شهر سیاهکل ، از نزدیک در جریان روند اقدامات اداره صنعت ، معدن و تجارت و اتاق اصناف شهرستان در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و مشارکت اصناف و بازاریان شریف شهرستان قرار گرفتند.
همچنین در ادامه فرماندار واعضای شورای تامین شهرستان از زندان لاهیجان بازدید بعمل آوردند .
مدیر زندان شهرستان لاهیجان در جریان این بازدید ، ضمن تشکر از حضور فرماندار و اعضای شورای تامین شهرستان سیاهکل ، گزارشی از روند اجرای اقدامات صورت گرفته در این زندان را ارائه نمود.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

#اختصاصی_همای_خبر منوچهر مهدی پور شهردار کومله: هدف از برپایی جشنواره بهارنارنج ، نهادینه کردن گردشگری و ایجاد فرصت های سرمایه گذاری از اقصی نقاط کشور میباشد

#اختصاصی_همای_خبر منوچهر مهدی پور شهردار کومله: هدف از برپایی جشنواره بهارنارنج ، نهادینه کردن گردشگری …