چاپ مطلب چاپ مطلب

بازدید مدیران استانی و شهرستانی از مجتمع فرهنگی هنری در حال ساخت لاهیجان

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به همراه نماینده مجلس شورای اسلامی جهت بررسی روند پیشرفت فیزیکی ساخت مجتمع فرهنگی هنری لاهیجان و رفع موانع ،از این مکان بازدید کردند.

همای خبر به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان ؛دراین بازدید رضا ثقتی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و رسول فرخی میکال نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی به همراه  محمد نیک بخش معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی و نگار نادری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان روز شنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۱  از مجتمع  در حال ساخت لاهیجان بازدید کرند.

در این نشست که با حضور  علیرضا نصوری رییس اداره برق در مکان مجتمع با هدف رفع موانع موجود برای افتتاح فاز یک برگزار شد تصمیماتی اتخاذ گردید .

لازم به ذکر است مجتمع فرهنگی هنری جزو پروژه های الویت دار شهرستان می باشد و بیست میلیون از سفر ریاست جمهوری به این مجتمع اختصاص پیدا کرده است که در این نشست تسریع در دریافت این هزینه مورد بحث و بررسی قرار گرفت . همچنین پست برق و تهیه تجهیزات برای این پروژه و افتتاح آن در ۲۲ بهمن سال جاری از دیگر مباحث این نشست بود.

یادآور می شود کلنگ مجتمع فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان ازسال ۸۳ در لاهیجان زده شد و تا سال ۹۳ در اختیار مسکن و شهر سازی بود.سپس با پیشرفت فیزیکی ۲۰ درصدی به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان واگذار گردید .این پروژه به دو  فاز تقسیم شده است ، فاز یک سالن ۵۰۳ نفره و فاز دو پلاتو ،گالری و سالن های کوچک و… می باشد

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

#اختصاصی_همای_خبر منوچهر مهدی پور شهردار کومله: هدف از برپایی جشنواره بهارنارنج ، نهادینه کردن گردشگری و ایجاد فرصت های سرمایه گذاری از اقصی نقاط کشور میباشد

#اختصاصی_همای_خبر منوچهر مهدی پور شهردار کومله: هدف از برپایی جشنواره بهارنارنج ، نهادینه کردن گردشگری …