چاپ مطلب چاپ مطلب

بازدید مدیر عامل شرکت سیمان خزر از موکب قافله عاشقی در اتوبان رشت به قزوین (شهر لوشان)

همای گیلان، به گزارش روابط عمومی شرکت سیمان خزر، سید هوشنگ خلفوندی مدیر عامل شرکت سیمان خزر به همراه جمعی از مدیران شرکت از موکب و قافله عاشقی که میزبان زوار کشورهای حوضه CIS از جمله. آزربایجان ,ارمنستان,روسیه , اربعین حسینی هستند بازدید بعمل آورد.
گفتنی است با توجه به افزایش زائرین حسینی کشور های مذکور و استان گیلان و اردبیل و بخشی از زوار استان مازندران و ارائه خدمات بهتر به این زوار این موکب و حسینیه های شهر جهت اسکان و پذیرایی این عزیزان در نظر گرفته شده است موکب قافله عاشقی هر ساله به عشق زوار اربعین حسینی به مدت ۲۰ روز از قبل و بعد از اربعین جهت ارایه خدمات به این عزیزان دایر می باشد موکب قافله عاشقی در خروجی گیلان و موکب شهرستان آستارا در ورودی مرز گیلان به کشور آزربایجان. دو موکب مهم در استان گیلان جهت پذیرایی از زوار آقا امام حسین (ع) می باشد.

در این بازدید کمک های سیمان خزر شامل لیوان کاغذی یکبار مصرف شامل ,چای,قند,کیک, و خرما به خادمین موکب جهت پذیرایی زوار تحویل گردید همچنین در ساخت و آماده سازی موکب شرکت سیمان خزر میزان یک تن نیم سیمان در راستای انجام بخشی از مسئولیت اجتماعی شرکت تحویل گردید.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت کمک به بازگشایی کنار رودخانه با  توافق  صاحبان اصلی مغازه ها باحضور شهردار محترم واعضای محترم شورای شهر لنگرود

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت …