چاپ مطلب چاپ مطلب

بازدید مسئولین تیپ مخصوص میرزا کوچک خان جنگلی لنگرود از آسایشگاه معلولین رودسر

همای گیلان: به گزارش روابط عمومی تیپ مخصوص میرزا کوچک خان لنگرود:به مناسبت هفته دفاع مقدس بازدید از آسایشگاه معلولین رودسر توسط جمعی از مسئولین تیپ میرزا کوچک خان جنگلی لنگرود به عمل آمد.

در این بازدید خانم محقق مسئول آسایشگاه معلولین رودسر ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و همچنین قدردانی از حضور مسئولین تیپ مخصوص میرزا کوچک خان گفت :خدمت به معلولین افتخاری است که به بنده و همکارانم عنایت شده و از این حیث به خود می بالیم که در این مکان برای این عزیزان خدمت می کنیم.
حجت الاسلام علی درویشی مسیول نمایندگی ولی فقیه در تیپ مخصوص میرزا کوچک خان لنگرود  ضمن قدردانی از زحمات کارکنان آسایشگاه گفت : این سعادت بزرگی است بر ما که امروز در جمع شما کارکنان خدوم باشیم.
وی در ادامه گفت : شما انسانهای بزرگواری هستید که از طرف خداوند انتخاب شده تا به این معلولان خدمت نمایید و یقینا اجر و پاداش شما کمتر از کسانی که دائم در عبادت اند؛ نیست.
سرهنگ علی اکبر زاده جانشین تیم مخصوص میرزا کوچک خان لنگرود نیز در این بازدید به نمایندگی از کل یگان اظهار داشت : خیلی خوشحالیم که در این وقت در میان شما بزرگواران و معلولان هستیم تا از نزدیک علاوه بر دلجویی از معلولین شاهد عملکرد کارکنان این آسایشگاه باشیم. 
وی در ادامه از مردم خواست تا از آسایشگاه بازدید نموده و در حد توان خود با کمک های نقدی و غیر نقدی کمک حال مجموعه آسایشگاه باشند.
لازم به ذکر است در این دیدار کمک های نقدی و غیر نقدی تیم مخصوص میرزا کوچک خان لنگرود به آسایشگاه معلولین رودسر اهدا گردید.
” در این آسایشگاه ۱۱۰ معلول جسمی وذهنی مرد و زن تحت مراقبت قرار دارند.
unnamed-1 unnamed-2 unnamed-3 unnamed-4
14380610577

About سردبیر

Check Also

فرماندار لنگرود خبر داد: “برنامه‌های توسعه‌ای و حل مشکلات بخش اطاقور در دستور کار قرار دارد” “بررسی ظرفیت‌های توسعه، پروژه‌های عمرانی و چالش‌های آب و بهداشت در نشست میز خدمت با مردم اطاقور

فرماندار لنگرود خبر داد: “برنامه‌های توسعه‌ای و حل مشکلات بخش اطاقور در دستور کار قرار …