چاپ مطلب چاپ مطلب

بازدید مسوولان شهرستان سیاهکل از باشگاه کتابخوانی مدرسه سبز سما


همای گیلان، مسوولان شهرستان سیاهکل به منظور ارج نهادن به فرهنگ مطالعه و همچنین ترویج فرهنگ کتابخوانی از باشگاه کتابخوانی مدرسه سبز سما سیاهکل بازدید کردند.
در جریان این بازدید که با حضور دانش آموزان این مرکز آموزشی فرهنگی برگزار گردید بهمن عباسی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان سیاهکل، سیدرضا حسینی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، رحمتعلی دیانت رئیس آموزش و پرورش و علوی رییس کتابخانه عمومی شهرستان سیاهکل نیز حضور داشتند.
بهمن عباسی در این مراسم در سخنانی از کتاب به عنوان بهترین دوست انسان یاد نمود و خاطرنشان کرد: داشتن جامعه ای موفق قطعا در گرو اندیشه و پیشرفت علمی آن جامعه است و کتاب بهترین ابزار برای اندیشه ورزی و کار موفق علمی است. وی در ادامه سخنانش ترویج فرهنگ کتابخوانی را از بهترین کارهایی دانست که باید در جامعه انجام شود و بهترین متولی این امر را نیز مدارس و در راس آن معلمین دلسوز جامعه دانست.
عباسی در ادامه سخنانش ضمن تقدیر و تشکر از زحمات دکتر هاتف رئیس آموزشکده فنی و حرفه ای سما سیاهکل از وی به عنوان یکی از مدیران کاری و موفق و متدین یاد کرد که تلاش های موثری برای پیشرفت سما سیاهکل نموده است. وی همچنین از مدرسه سبز سما سیاهکل نیز بابت نهادینه نمودن فرهنگ مطالعه به عنوان یک کار فرهنگی ارزشمند تقدیر و تشکر نمود و به دانش آموزان توصیه نمود که با درس خواندن و تلاش بیشتر آینده ای درخشان را برای کشور به ارمغان بیاورند.
عباسی در پایان سخنانش از همه مربیان، معلمین و دست اندرکاران امر آموزش درخواست نمود که در کنار ترویج فرهنگ کتابخوانی برای تحکیم جایگاه ارزشمند دین در جامعه و همچنین اعتلای نام ایران با ترویج کتاب های دینی و ایرانی اسلامی دانش آموزان را با این فرهنگ غنی و ارزشمند بیشتر آشنا کنند.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

برپایی سیرک در کومله

برپایی سیرک در کومله با حضور دکتر مهدی پور شهردار، آقای عظیمی ریاست شورای شهر …