چاپ مطلب چاپ مطلب

بازدید معاون سرپرست وزارت آموزش و پرورش از چند مدرسه شرق گیلان

رئیس سازمان سوادآموزی کشور در سفر به گیلان از برخی مدارس شهرهای لاهیجان، لنگرود و رودسر بازدید کرد و با روند آماده سازی مدارس برای آغاز سال تحصیلی در این شهرها آشنا شد.

همای خبر به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، شاپور محمدزاده با حضور در لاهیجان از مدارس دخترانه مریم تاجگردون، حوزه امتحانی مدرسه علامه طباطبایی  و مدرسه ابتدایی یاس بازدید کرد. نظارت بر شیوه های ثبت نام و توزیع کتب درسی از مهم ترین موارد مورد بررسی این سفر کوتاه مدت بود.
مقصد بعدی ناظر معین پروژه مهر وزارت خانه در گیلان شهرستان لنگرود بود. محمدزاده ابتدا از مدرسه امینی بازدید کرد. نحوه توزیع کتاب درسی و مشکلات تهیه وسایل ارتباطی در فضای مجازی از مهم ترین موضوعات مورد بحث بود. وی در گام بعدی از مدرسه ابتدایی شهید میرحق پرست بازدید کرد.
رئیس سازمان سوادآموزی در گام آخر از مدارس رودسر  دیدن کرد. حضور در مدرسه دخترانه توحید و دبستان شهید بخت کوهی از دیگر بخش های این سفر بود.
اجرای دقیق مصوبات پروژه مهر، توزیع به موقع کتابهای درسی، ترغیب خانواده ها به آموزش حضوری دانش آموزان و نظارت بر وضعیت بهداشتی مدارس و تأکید بر توزیع به موقع سرانه بهداشتی مدارس از جمله موضوعات مهم مورد توجه در این بازدید ها بود.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

بازدید دکتر محمد کرمی دادستان شهرستان لنگرود دکتر جلالی فرماندار شهرستان لنگرود  مهندس ابراهیمی شهردار چاف وچمخاله به همراه ریاست کلانتری ۱۳چاف وچمخاله از رودخانه چمخاله جهت پاکسازی گیاه مهاجم سنبل آبی

بازدید دکتر محمد کرمی دادستان شهرستان لنگرود دکتر جلالی فرماندار شهرستان لنگرود مهندس ابراهیمی شهردار …