چاپ مطلب چاپ مطلب

بازدید معاون وزیر راه وشهرسازی از بیمارستان دکتر پیروز لاهیجان/ پیشرفت ۸۲ درصدی بیمارستان پزشک سرشناس لاهیجانی

همای گیلان: محمدجعفر علیزاده معاون وزیر راه و شهرسازی امروز با همراهی ذبیح الله نیکفر نماینده منتخب و کاظم کسرایی فرماندار لاهیجان، علی خاوری مدیرکل راه و شهرسازی و جمعی از مدیران شهرستان از بیمارستان در حال ساخت دکتر پیروز لاهیجان بازدید کرد.

بازدید-معاون-وزیر-راه-وشهرسازی-12-748x498

معاون وزیر راه وشهرسازی در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران گفت: که تاکنون برای این بیمارستان ۲۰۴ تختی حدود ۵/۲۸میلیارد تومان هزینه شده و حدود ۱۷ میلیارد دیگر برای اتمام آن نیاز است .

علیزاده ابراز امیدواری کرد که این بیمارستان تا پایان امسال به بهره برداری برسد.

بیمارستان دکتر پیروز از نوع جنرال (عمومی) است و دارای درمانگاه، اورژانس، CCU و ICU، آزمایشگاه‌، اتاق عمل، جراحی، داخلی، زنان و زایمان و کودکان و بخش مراقبت ویژه خواهد بود .

گفتنی است دکتر محمد صادق پیروز که بیمارستان به نامش نامگذاری شده است از مفاخر لاهیجان و متخصص چشم پزشکی در سال ۱۳۰۲ در این شهر متولد شد. دبستان و دبیرستان را در شهرهای لاهیجان و رشت به اتمام رساند.

تحصیلات دانشگاهی را در سال ۱۳۱۹ بدنبال پذیرفته شدن در آزمون ورودی دانشکده پزشکی تهران شروع کرد و در سال ۱۳۳۷ با مدرک تخصصی چشم پزشکی به پایان رساند. دکتر پیروز در سال ۱۳۶۷ پس از ۳۷ سال و ۸ ماه کار علمی و آموزشی در بیمارستان فارابی دانشگاه تهران با تقاضای خود بازنشسته شد.

دکتر پیروز مرداد ماه سال گذشته چشم های حسن قاضی زاده هاشمی، وزیر بهداشت که برای تقدیر از این چشم پزشک نامدار به دیدارش رفته بود را معاینه کرد.//گیل  نگاه

About سردبیر

Check Also

خسروپناه: نگهداری از توله سگ و گربه جای فرزندان را گرفته است

خسروپناه: نگهداری از توله سگ و گربه جای فرزندان را گرفته است دبیر شورای عالی …