چاپ مطلب چاپ مطلب

بازدید معاون وزیر صمت از کارخانجات شهر صنعتی رشت مطرح شد: هدف گذاری های کلان وزرات صمت بر حمایت از صنایع مادر / برخی صنایع گیلان در سطح کشور سرآمد هستند

در بازدید معاون وزیر صمت از کارخانجات شهر صنعتی رشت مطرح شد:

هدف گذاری های کلان وزرات صمت بر حمایت از صنایع مادر / برخی صنایع گیلان در سطح کشور سرآمد هستند

حسین فرهیدزاده معاون وزیر صمت و رئیس سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان، در دومین روز از سفر کاری خود به گیلان از کارخانه فومن شیمی و کارخانه ایران رادیاتور در شهر صنعتی رشت بازدید کرد.

همای گیلان ـ  نقل از روابط عمومی اداره کل صمت گیلان؛ حسین فرهیدزاده که دیروز از دستکش گیلان و پارس خزر بازدید داشت و امروز در گفتگو با صاحبان این دو صنعت دیگر بزرگ گیلان اظهار داشت: وزارت صمت؛ کارخانجات و شرکتهای بزرگ را به چشم شناسنامه و هویت صنعت ایران نگاه میکند و محصولات این دو کارخانه و پارس خزر از معدود محصولاتی است از دوره کودکی همگی با آن آشنا هستیم.

وی با ذکر اینکه بازدید از صنایع مادر گیلان از سوی وزارت صمت در تهران از قبل پیش بینی شده بود گفت: برخی صنایع گیلان در سطح کشور سرآمد هستند و من برای حضور در این کارخانه ها و فضای خطوط تولید محصولات آنها اشتیاق داشتم.

دکتر فرهید زاده گفت: ما؛ صاحبان صنایع بزرگ را به چشم فرماندهان اقتصادی کشور نگاه میکنیم و هویت چرخه اقتصاد کشور با فعالیت شما معنا می یابد و ما بیشتر تصویر گریم.

وی در پاسخ به چالش های متعدد موجود در عرصه تولید، اشاره داشت: بعضی مشکلات احتیاج به تغییر ضوابط دارد و در برخی امور میتوان با بازنگری و مطالعات و تصمیمات تخصصی به راهکارهای اجرایی دست یافت.

وی گفت: صنایع مادر و پیشکسوتان چرخه تولید کشور در طول سالیان و در برهه های مختلف با جنگ و دوران سازندگی و بعد تحریم های سخت دست به گریبان بودید و این پشتکار مثال زدنی قابل تقدیر است.

رئیس سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان کشور اعلام کرد: هدف گذاری های کلان وزرات صمت برحمایت از صنایع مادر قرار گرفته و همه باید دست به دست بدهیم در جهت اقتصاد مقاومتی و توسعه‌ی تولیدات هماهنگ و یکپارچه عمل کنیم.

در این جلسه بار دیگر تاکید شد ضروری است صاحبان صنایع ، آخرین قیمت محصولات خود را با ورود به سامانه ۱۲۴ به روز رسانی نمایند.

مدیر کارخانه ایران رادیاتور با ذکر اینکه این کارخانه در حال حاضر به چندین کشور صادرات دارد گفت: در خدمت مردم ایران هستیم و همواره در جهت ارتقاء کیفیت محصول در تلاشیم.

About نسرین عشقی

Check Also

 چه داروهایی ارز ترجیحی می‌گیرند؟! 

 چه داروهایی ارز ترجیحی می‌گیرند؟!   همای خبر– تصویبنامه هیات وزیران موضوع تعیین فهرست دارو، …