چاپ مطلب چاپ مطلب

بازدید میدانی سرپرست فرمانداری شفت از آغاز فاز دوم پروژه روکش آسفالت راه روستایی سیاهمزگی به خرمکش

سرپرست فرمانداری شفت با همراهی رئیس اداره راهداری حمل و نقل جاده ای این شهرستان از روند روکش آسفالت راه روستای خرمکش به سیاهمزگی بازدید کرد.

همای خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان شفت، مهندس مهدی نقدی سرپرست فرمانداری شفت در بازدید از فاز دوم پروژه روکش آسفالت راه روستایی سیاهمزگی به خرمکش واقع در بخش احمدسرگوراب که با همراهی رهبری رئیس راهداری و حمل نقل جاده ای این شهرستان ظهر امروز (چهارشنبه ۲۲ تیرماه ۱۴۰۱ ) صورت پذیرفت، گفت: آسفالت راه‌های روستایی ضمن اثر گذاری مستقیم در عمران، توسعه و سرمایه‌گذاری روستایی موجبات تسهیل در رفت و آمد اهالی آن روستا خواهد شد.

مهدی نقدی سرپرست فرمانداری شفت با اشاره به آغاز فاز دوم پروژه روکش آسفالت راه روستایی سیاهمزگی به خرمکش که با تخصیص ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات ملی و استانی که به طول ۲ کیلومتر وارد مرحله اجرا شده است، افزود: با تکمیل و بهره‌برداری از این قطعه تا پایان تیرماه سال جاری، موجبات تسهیل در رفت و آمد فراهم خواهد گردید.

لازم به ذکر است فاز دوم پروژه روکش آسفالت راه روستایی سیاهمزگی به خرمکش با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به طول ۲ کیلومتر توسط اداره راهداری و حمل نقل جاهد های شهرستان شفت در حال اجرا می باشد .

شایان ذکر است کل پروژه روکش آسفالت راه روستایی سیاهمزگی به خرمکش با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به طول ۴ کیلومتر توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان شفت تکمیل و به بهربرداری رسید.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

«زهره عالی‌پور» سرپرست سازمان خصوصی‌سازی شد

«زهره عالی‌پور» سرپرست سازمان خصوصی‌سازی شد   🔹وزیر امور اقتصادی و دارایی طی حکمی خانم …