چاپ مطلب چاپ مطلب

بازدید میدانی معاون وزیر کشور و مدیران استانی از شرکت کیک و کلوچه سازی نادی شهرک صنعتی لاهیجان

 

اختصاصی همای گیلان ، بازدید میدانی که ظهر چهارشنبه مورخ ۹۸/۱۰/۲۵ از شرکت نادی واقع در شهرک صنعتی توسط معاون وزیر کشور و مدیران استانی صورت پذیرفت
دین پرست پس از پیگیری مشکلات این شرکت گفت :اگر شرکتی دارای اهلیت و صلاحیت باشد و مراجع زیربط این صلاحیت را تایید کنند ما کمک کردن به آنها را وظیفه خود می‌دانیم .
وی در رابطه با جریان های آلوده در بازار گفت: مگر می‌شود همه شرکت‌ها دست به خودکشی بزنند باوجود اینکه علوم پزشکی و وزارت بهداشت بارها و بارها اعلام کردند در تولید و توزیع هیچگونه اتفاقی صورت نگرفته و این کار توطئه و کار دستانی از خارج است اما چیزی که مسلم است مردم این اتفاق بزرگ را کف بازار مشاهده کردند لذا اقداماتی که باید صورت گیرد در مرحله اول خویشتن داری و استقامت واحدهای تولیدی است و کمک کنیم که این شرایط سخت موجب تعطیلی واحدها نشود و این ابهامات و افکار عمومی دور شود وبه محصول دوباره روی آورده شوددر این اتفاق یک سری جو روانی منفی برای خانواده‌ها ایجاد شد و ضمن اینکه در این شرایط باید به بهداشت و امنیت غذایی مردم توجه کنیم .
وی افزود سازمان صدا و سیما با برنامه ها و روشنگری های خود توانست تا حدودی اعتماد مردم را برگرداندو سرعت بخشیدن به این کار و شناسایی عوامل این کار خیلی مهم است افراد شناسایی و دستگیر و تحویل دستگاه قضائی شوند .
دین‌پرست دوم اقدام را اجماع عمومی و هماهنگی کامل دستگاه ملی در استان‌هایی که شاهد این اتفاق بودند دانست و گفت:بین همه این چند استانی که در کشور شاهد این اتفاق بودیم باید یک اجماع عمومی هماهنگی کامل دستگاه ملی صورت گیرد مهم این است که بتوانیم خسارت وارد شدهرا در سطح استان مصوب کنیم و در سطح ملی هم که حتما با دستور دکتر رحمانی‌فضلی صورت گرفت ، با هماهنگی بسیار خوبی که در دستگاه قضایی ،امنیتی و انتظامی وجود دارد بتوانیم با این افرادی که ضربه ی سختی به صنعت کیک و شیرینی زدند برخورد کنیم .
وی در پایان اظهار داشت : در مورد واحدهای کوچک و بزرگ که در ارتباط با این موضوع مشخص شدن با تأیید سازمان صنعت و معدن حتما بسته حمایتی برای واحدهایی که در ارتباط با این اقدام ناجوانمردانه بودند در نظر گرفته خواهد شد.


خبر و عکس :شقایق کیهان

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

۵۱ پیشکسوت و هنرمند صنایع دستی گیلان به مناسبت روز جهانی صنایع سنتی و دستی روز سه شنبه طی مراسمی در اتاق بازرگانی گیلان تجلیل شدند

۵۱ پیشکسوت و هنرمند صنایع دستی گیلان به مناسبت روز جهانی صنایع سنتی و دستی …