چاپ مطلب چاپ مطلب

بازدید نماینده لاهیجان و سیاهکل از سما لاهیجان

دکتر ذبیح نیکفر نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در خانه ملت به منظور اطلاع از روند کارهای سما لاهیجان و سیاهکل و همچنین بررسی نقاط قوت و ضعف این مجموعه از سما لاهیجان بازدید نمود.

همای گیلان،در جریان این بازدید که دکتر سیروس بیدریغ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان نیز وی را همراهی می کرد، دکتر ضیا ظریفی معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی فرهنگی سما لاهیجان و سیاهکل گزارشی از اقدامات انجام گرفته و عملکرد ۵ ساله مجموعه سما را به ایشان ارائه نمود.

لازم به ذکر است که این گزارش ۵ ساله در قالب اقدامات انجام گرفته دو آموزشکده و هفت مدرسه از نظر آموزشی، فرهنگی، پژوهشی و مالی می باشد.

ضیا ظریفی در حاشیه این بازدید از دکتر نیکفر که به رغم ترافیک کاری زیاد برای بازدید از مجموعه سما وقت گذاشت و در این مجموعه حضور پیدا کرد تقدیر و تشکر نمود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد برای پیشرفت و کارآمدی بیشتر سما از همه ظرفیت ها استفاده خواهیم کرد و بنای مان این است که برای ارتقای سطح آموزشی، پژوهشی و فرهنگی این مجموعه از همه پتانسیل های موثر شهرستان بهره ببریم و مجموعه ای در تراز واحدهای آموزشی و فرهنگی معتبر داشته و در خدمت شهروندان عزیز باشیم.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان در آیین تجلیل از کارگران نمونه : کارگران خط مقدم تولید برق مطمئن و پایدار هستند

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان در آیین تجلیل از کارگران نمونه : کارگران خط …