چاپ مطلب چاپ مطلب

بازدید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از شرکت صنایع چوب و کاغذ ایران(چوکا)

بازدید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از شرکت صنایع چوب و کاغذ ایران(چوکا)

🔻به گزارش همای خبر و به نقل از روابط عمومی مجتمع چوکا صبح امروز پنجشنبه ۱۴۰۲/۵/۱۹  سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، عباسی استاندار گیلان با همراهی  حسن محمد یاری نماینده مردم شریف شهرستان های تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی، بازین مدیرعامل شستا، اسم خانی مدیرعامل تاپیکو، نصرالهی مدیرعامل تاسیکو، سید نادر صفوی فرماندار رضوانشهر، حجت الاسلام و المسلمین مهدی نژاد امام جمعه، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیر کل صمت گیلان و همچنین فرمانده انتظامی، جانشین فرمانده سپاه ناحیه و دیگر مدیران استانی و شهرستانی از مجتمع صنایع چوب و کاغذ ایران(چوکا) بازدید و در جریان وضعیت تولید و موانع این شرکت بزرگ قرار گرفت.

✔️ سید صولت مرتضوی در این بازدید گفت:

🔻برنامه یکساله در چوکا انجام گرفته و حمایت خود را از برنامه کوتاه مدت ۲ ساله و بلند مدت ۵ ساله در این مجموعه عظیم صنعتی انجام خواهیم داد.

☑️ وی با اشاره به ضرورت اجرای طرح مولدسازی با توجه به املاک قابل توجه این شرکت افزود:

⏺️استاندار گیلان طی نشستی با روسای کل دادگستری و ثبت اسناد و املاک نسبت به تعیین تکلیف دارایی ها و املاک چوکا و تبدیل به احسن آن اقدام نماید.

🧊 وی تاکید داشت: هر آنچه که مولدسازی شود در اختیار امرِ تولید در چوکا و می بایست در همین شهرستان هزینه گردد که سود حاصله از آن برای بازنشستگان تامین اجتماعی باشد.

🔻وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بخشی از سخنان خود گفت:

✔️منابع طبیعی، زمین های لازم جهت کشت و زراعت چوب و یا چوب های باد افتاده و ساقط شده را در اختیار شرکت چوکا قرار دهد.

💠 وی همچنین افزود: دستگاهها و سازمان های خدمات رسان نظیر برق، گاز، تامین اجتماعی، دارایی و…. در یک بازه زمانی ۶ ماهه مهلت تنفس و پس از آن بدهی های شرکت چوکا را تقسیط نمایند تا این شرکت در راستای اهداف خود بتواند تولید مستمر را تحقق ببخشد.

🔻 سید صولت مرتضوی در پایان به ضرورت سند تحول چوکا اشاره و تدوین آن را امری لازم و ضروری قلمداد نمود.

⬛️ در بخشی از این نشست، بازیان مدیرعامل شستا نیز با بیان ویژگی های خاص شرکت چوکا و لزوم استفاده از سرمایه گذار بخش خصوصی با توجه به فرصت های منحصر به فرد این مجموعه مواردی را عنوان نمود.

⏺️ در پایان عظیمی (سرمایه گذار بخش خصوصی) با اشاره به آمادگی لازم جهت سرمایه گذاری بلند مدت در چوکا گفت:

🧊چوکا همانند معدن طلاست و آمادگی لازم داریم که ظرف مدت ۲ سال آن را از ماده ۱۴۱ خارج و به سوددهی برسانیم.

☑️ وی با تاکید به راه اندازی ورق سازی و نیروگاه و ژنراتور مکمل گفت:
راه اندازی و صادرات ورق سازی و همچنین تکمیل نیروگاه برق و فروش آن به دولت میتواند زمینه اشتغال جوانان منطقه را در این مجموعه در پی داشته باشد

About مدیر خبر1

Check Also

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال   🔹رئیس کل دادگستری استان …