چاپ مطلب چاپ مطلب

بازسازی و تجهیز فضای آرامگاه دکتر معین آغاز شد

همای گیلان:شهردار آستانه اشرفیه از آغاز بازسازی و  تجهیز فضای آرامگاه دکتر معین خبر داد.

علی شفیعی در گفت و گویی افزود: شهرداری آستانه اشرفیه به منظور ارزش گذاری به مقام بالای فرهنگی و ادبی دکتر محمد معین که با گردآوری فرهنگ وزین فارسی معین خدمت شایانی به پاسداشت زبان فارسی انجام داد اقدام به بازسازی آرامگاه و تجهیز مبلمان این مکان نموده است.Picture10 6384

وی اضافه کرد: همه ساله همزمان با ۱۳ تیر ماه سالروز درگذشت دکتر معین مراسمی با حضور خانواده و دوستداران فرهنگ و ادبیات کشور برگزار می شود که امسال بدلیل تقارن با ماه مبارک رمضان این مراسم در روز ۱۶ مرداد در محل آرامگاه دکتر معین در آستانه اشرفیه برگزار خواهد شد.

وی گفت: شهرداری آستانه اشرفیه با اصلاح فضای سبز و همچنین رنگ آمیزی المانها و احداث آبنما، نصب تابلوی جدید در سر در ورودی و نصب نیمکت های جدید امسال فضای مناسبی را برای گرامیداشت این چهره ماندگار کشور آماده نموده است.

شفیعی افزود: با توجه به نامگذاری امسال به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی تمام سعی خود را بکار بسته ایم تا علاوه بر اقدامات عمرانی نسبت به مسائل فرهنگی نیز اهتمام ویژه ای داشته باشیم.

شهردار آستانه اشرفیه اضافه کرد: هم اکنون چند گروه از واحدهای شهرداری در حال کار شبانه روزی برای آماده سازی فضای آرامگاه دکتر معین می باشند.

وی گفت: آرامگاه دکتر معین در مرکز یک بوستان زیبای شهری قرار گرفته و امیدواریم که مجموعه اقدامات انجام شده برای زیباسازی و بازسازی این مکان مورد رضایت شهروندان و دوستداران فرهنگ و ادب قرار گیرد.

 Picture10 7825 Picture10 7812 Picture10 7815

About

Check Also

برپایی سیرک در کومله

برپایی سیرک در کومله با حضور دکتر مهدی پور شهردار، آقای عظیمی ریاست شورای شهر …