چاپ مطلب چاپ مطلب

بازهم دعوادر شورای شهرسنگر این باردر وایبر

همای گیلان:یوسف پور طالمی اظهار کرد: آقای حسن زاهدی عضو شورای اسلامی شهر سنگر در یک عمل غیر اخلاقی اقدام به پخش متنی بامحتوا توهین تهمت واهانت به خاندان پور طالمی نه به شخص خاصی کرده است .
وی خاطر نشان کرد که پس از پیامک این متن اهانت آمیز توسط حسن زاهدای به سرعت و بدون در نظر گرفتن مسئله اخلاقی وحقوقی در فضای اجتماعی وایبر پخش گردید.axe15120

یوسف پور طالمی یاد آور شد: آقای حسن زاهدی، دین مبین اسلام، آبرو و حرمت مؤمن را بزرگ تر از کعبه و حتى قرآن دانسته است و با آگاهى از چنین ارزشى ، هیچ کس نباید به خود اجازه دهد به حریم آبروى دیگران تجاوز کند.

وی ادامه داد وگفت: شما چگونه به خاندان پور طالمی اهانت کرده اید در صورتی که شاید خیلی از این خانواده رانشناسید، این خاندان در راه دین واسلام شهید داده است ،نوکر اهل بیت در این خانواده وجود دارد ودر همه عرصه های دینی و انقلابی حضور فعال دارد .

پور طالمی در خواست کرد: بنده از همه مسئولین بخش، از امام جمعه،بخشدار،شهردار، ومراجع قضایی خواستار پیگیری این موضوع می باشم تا به این ماجرا که باعث ناراحتی خاندان بزرگ پور طالمی شده است پایان داده شود.

وی تصریح کرد:با توجه به اینکه جعفر پور طالمی عضو شورای اسلامی شهر سنگر است ،اگر این ماجرا در بخش پیگیری نشود از مراجع بالاتر پیگری خواهیم کرد.

یوسف پور طالمی بیان کرد: مسئولین محترم ،چگونه می شود یک فرد آن هم عضو شورای شهر سنگر به خود اجازه می دهد که با دروغ وافترا با آبروی مردم که در دین ما تاکید فرآوانی به حفظ آن شده است بازی می کند ؟

پورطالمی ادامه داد وگفت:حتی اگر مشکلی با شخص خاصی از این خانواده دارد چرا کل خاندان را مورد بی حرمتی وتوهین قرار می دهد؟
وی خاطر نشان کرد: حسن زاهدی باید به خاطر این اهانت از خاندان بزرگ پور طالمی عذر خواهی کند وحلالیت بطلبد.
پور طالمی در پایان اظهار کرد: تا کنون به خاطر جلوگیری از تنش ودر گیری در شهر زیرا خودم هم شهروند این شهر هستم وشهر خودم را دوست دارم سکوت وصبر را پیشه راه خود کرده ایم، ولی از مسئولین خواستار پیگیری مجدانه این موضوع می باشم./سنگرما

About سردبیر ارشد

Check Also

پیگیری و رفع مشکل آبگرفتگی محله خواهر امام (س) و خیابان مطهری رشت با حضور دکتر محمد حسین واثق کارگرنیا رئیس شورای اسلامی شهر رشت

پیگیری و رفع مشکل آبگرفتگی محله خواهر امام (س) و خیابان مطهری رشت با حضور …