چاپ مطلب چاپ مطلب

بازیکنان علاقمند می توانند برای عضویت در تیم داماش گیلان تست دهند

همای گیلان: مدیر رسانه ای باشگاه داماش گیلان گفت : بازیکنان علاقمند برای عضویت در تیم فوتبال داماش گیلان، می توانند تست دهند .

ˈ علی احمدی سراوانی ˈ عصر سه شنبه افزود : بر این اساس تیم فوتبال داماش گیلان برای جذب بازیکنان جدید از بین علاقمندان به این رشته ورزشی تست می گیرد .

وی اظهار کرد : با توجه به این امر ، تمامی علاقمندان که مایلند در این تست ورزشی شرکت کنند با در دست داشتن فتوکپی شناسنامه یا کارت ملی با حضور در دفتر روابط عمومی باشگاه داماش گیلان واقع در بلوار امام خمینی شهر رشت ثبت نام کنند.

وی ادامه داد : زمان ثبت نام که از امروز آغاز شده تا روز ۲۶ خرداد ماه نیز ادامه خواهد یافت و علاقمندان می توانند از ساعت ۹ الی ۱۶ در مدت تعیین شده برای ثبت نام اقدام کنند.

ˈ احمدی سراوانی ˈ در ادامه به تمرینات تیم فوتبال داماش گیلان اشاره و خاطرنشان کرد : تمرینات تیم فوتبال داماش گیلان نیز از عصر روز یکشنبه هفته جاری در زمین ورزشی پگاه در شهر صنعتی رشت آغاز شده است.

مدیر رسانه ای تیم فوتبال داماش گیلان بیان کرد : در اولین روز تمرین برای حضور در فصل جدید لیگ دسته اول کشور ، علاوه بر بازیکنان رده سنی امید داماش، بازیکنانی نظیر ˈ رضا مهدویˈ ، ˈمحمد مختاریˈ ، ˈهادی سهرابیˈ ، ˈرضا کاردوستˈ، ˈسیدرضا چاووشیˈ، ˈمحمد سیاهˈ و ˈمصطفی حاجتیˈ حضور داشتند.
تیم فوتبال داماش گیلان که فصل گذشته در رقابت های لیگ برتر کشور حضور داشت ، با سقوط از این رقابت ها در فصل آتی باید در رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور حضور یابد/ایرنا

About

Check Also

فرماندار لنگرود خبر داد: “برنامه‌های توسعه‌ای و حل مشکلات بخش اطاقور در دستور کار قرار دارد” “بررسی ظرفیت‌های توسعه، پروژه‌های عمرانی و چالش‌های آب و بهداشت در نشست میز خدمت با مردم اطاقور

فرماندار لنگرود خبر داد: “برنامه‌های توسعه‌ای و حل مشکلات بخش اطاقور در دستور کار قرار …