چاپ مطلب چاپ مطلب

باز هم تصمیم نسنجیده وعجولانه در بازگشایی مدارس/ مگر دوز دوم واکس ضد کرونا را تزریق کرده اید که مدارس را بازگشایی نموده اید؟✍️به قلم مدیر مسئول های گیلان


اختصاصی همای خبر/اینکه ویروس کرونا موجب برهم زدن نظم اجتماعی جامعه گشته ، اقتصاد جهان را تحت شعاع خود قرار داده و بر پیکره ی اموزش وپرورش صدمات جبران ناپذیری وارد آورده ، جای هیچ شکی نیست .
اما مهمتراز همه ی اینها، جان ادم ها ست که نباید دستخوش تصمیمات نادرست گردیده و به خطر بیفتد.
ویروس مرموز کرونا با جهش های ناگهانی، میلیون ها انسان را در جهان وهزاران نفر را، در ایران به کام اژدهای مرگ فرستاده و جامعه ی جهانی را داغدار نموده است.کشور ایران به دلیل تصمیمات ناپخته و کارشناسی نشده که در راس این تصمیم گیرندگان دکترنمکی قرار داشت – با امید به تولید واکس داخلی- طی این دوسال در حوزه های مختلف آسیب های فراوانی دید. خوشبختانه مدتی است که با سرعت بخشی در تزریق واکسن ضد کرونا ،کور سوی امیدی نسبت به مهار این ویروس ایجاد شده .اما مطابق معمول با عدم تصمیم گیری کارا وپخته توسط مسئولین ، به نظر می رسد باید نظاره گر پیک ششم کرونا باشیم!البته ما مدعی متخصص بودن در این زمینه نیستیم اما همگی عین مطلب وزارت بهداشت را که واکسن ، دو هفته بعد از دوز دوم ، امنیت نسبی ایجاد می کند ، شنیده ایم و بر اساس این گفته ، می توانیم از وزارت بهداشت پرسش کنیم که با توجه به عدم تزریق دوز دوم واکسن ضد کرونا به دانش آموزان ، دلیل بازگشایی نابهنگام و عجولانه مدارس چیست؟
همچنین از وزارت بهداشت پرسیده می شود وقتی نگران پیک ششم کرونا هستید به چه دلیل به پیشواز این موج می روید؟
ایا تدبیر حکم نمی کند که پس از واکسیناسیون کامل دانش آموزان وایجاد پادتن ، اقدام به بازگشایی مدارس نمایید؟
سوال نهایی که مهمتراز بقیه پرسش هاست این است که فرضا شما متوجه تصمیم نادرستتان شدید وبازگشایی مدارس را یک ماه دیگر به تعویق انداختید مردم از شما نمی پرسند با اینکه بچه ها ی دانش اموز متوجه عدم امنیت خود در مقابل کرونا شده اند ، چطور شما مسئولین امر ، متوجه این مهم نشده اید؟تصمیمات باید سنجیده وکارا باشد.

با کانال همای خبرهمراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

فضای مجازی و تاثیرآن بر گسترش پدیده بدحجابی در جامعه ایرانی

فضای مجازی و تاثیرآن بر گسترش پدیده بدحجابی در جامعه ایرانی حجاب و عفاف، از …