چاپ مطلب چاپ مطلب

باز هم غسل/محمود مقدسی

اختصاصی همای گیلان، تعدادی از سروران تلگرامی با اینکه هشدار داده بودم در این زمینه بروید رساله مرجع تقلید خودتان را مطالعه کنید ولی ول نمی کنند!
این بار سوال دارند چه کار کنیم این بچه کمتر خود را در خواب خیس کند.
جوابش را به شرح ذیل تقدیم می کنم.
۲- اولا به آنها بگوئید آخرشب که می خواهند بخوابند کمتر لامصب فیلم های ماهواره ای آنچنانی را( که متاسفانه برخی از پدر مادر ها هم نگاه می کنند)نگاه کنند.
۲- از نظر طب سنتی اگر در بین غذا ها چند برگ کاهو میل کنند باعث کاهش میزان خیس کردنشان درخواب می شود.
۳- اگر هر روز صورت خودشان را با تیغ می تراشند واز ته موهارا می کنند؛ به آنها یادآوری کنید این کار را نکنند. وریش تراش خودتان را به نوجوان خود بدهید؛ تا بعد از تراشیدن ریش حداقل میل ریشی داشته که این امر باعث تقویت قوه جنسی نمی شود.
۴- به بچه ها توصیه کنید هنگام خواب آیت الکرسی بخوانند وکار های مثبتی که آنروز انجام دادند یا درس های آنروز معلم را در ذهن خود مرور کنند وبا این حالت بخوابند. نه مشاهده فیلم های مستهجن آنچنانی که با مشاهده صحنه هایش ؛ پیر مرد ۱۱۰ ساله هم محتلم می شود! چه رسد به نوجوان که پر از انرژی است …
چند نفر هم پرسیده بودند؛ در مورد نرم افزار بازار که در موبایل است قدری توضیح بدهید؟.
به اطلاع شما برسانم ؛ همانطوریکه قبلا گفتم در گوشی های هوشمند تلفن همراه یک سبدی است؛ آره سبد؛ اصلا شکل سبد ؛که برنامه های زیادی در داخل سبد هست. شما می توانید آنرا دانلود (از داخل سبد بیرون ببارید وآشکار کنید یا کپی کنید)مثل برنامه( تلگرام طلایی)یا آموزش زبان انگلیسی یا نصب تلویزیون که همه کانالها را می گیرد یا… (البته باید مودم شما به تلفن ثابت وصل باشد در واقع وای فایو داشته باشید کامپیوتر فروشی ها شما را راهنمایی می کنند).
برای اینکه برنامه ها را نصب کنید باید روی همان سبد(بازار)کلید(آرام بزنید روی آن سبد)کنید تا برنامه اش باز شود.در صفحه قسمت پائین نوشته جستجو (cerch ) روی آن کلیک کنید/ کلید ها آشکار می شوند با کلید ها که کیبرد می گویند هر برنامه ای را که می خواهید نصب کنید بنویسد بعد از نوشتن روی (nex ) یا بعدی کلیک کنید
/روی نصب را کلیک کنید/بعد می نویسد (nex )یا بعدی /واگر باز هم نوشت بعدی /روی آن کلیک کنید.منتظر بمانید خودش نصب می شود وبرنامه اش روی یکی از
صفحه های گوشی شما می آید که با کلیک کردن روی آن ؛برنامه شما اجراء می شود .مثلا اگر تلویزیون را نصب کردید کانا ل ها مشخص می شود کدام کانال را می خواهید؛ روی آن کلیک می کنید ، برنامه مورد نظر را خواهید داشت. ضمنا برای اینکه از صفحه ای به صفحه بعدی بروید کافی است دستتان را روی صفحه بگذارید وباید بکشید به سمت بالا یا پائین وچپ وراست.☺️ توصیه می شود برای حفظ دین ودنیا؛ دنبال کانال های خارجی نروید. آفرین ! همه باهم باید فعالیت کنیم تا جامعه از شر فساد اخلاقی مخصوصا فساد اداری وسوء استفاده کنندگان از بیت المال را قطع کنیم وبه فکر جوانان بیکار باشیم که روز بروز در حضور چشممان دارند آب می شوند ولی ما نمی توانیم برایشان کاری کنیم ونماینده هم به مجلس می فرستیم که طرحی برای معضل بیکاری ارائه بدهند با کمال تعجب می بینیم طرحشان در جهت افزایش حقوق خودشان است!!.بدرود التماس دعا.
ارادتمند:محمود مقدسی/ قم/شانزدهم /مهر/۱۳۹۷☺️☺️

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

حیات وحش.. حیات وحش؛ نامی است که ما بر روی موجوداتی گذاشته ایم که اجازه بهره کشی و سوددهی به ما ندادند و در برابر سوءاستفاده های نابجای ما ایستادند یا فرار کردند.. به همین دلیل بیجا، انسان هایی که متمرد و سرکش و نافرمان بودند هم صفت “وحشی” گرفتند!

حیات وحش..   حیات وحش؛ نامی است که ما بر روی موجوداتی گذاشته ایم که …