چاپ مطلب چاپ مطلب

باقر کاظمی مدیرعامل مجتمع چوکا در جلسه رفع موانع تولید؛ 🧊با خلاقیت، نوآوری و استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود، در مسیر رفع موانع و مشکلات تولید چوکا حرکت خواهیم کرد.

 

همای خبر به نقل از روابط عمومی مجتمع چوکا، صبح امروز شنبه ۱۴۰۱/۹/۲۶ ، جلسه رفع موانع تولید و کاهش زمان توقفاتِ شرکت چوکا با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره، معاونین، مدیران و سرپرستان حوزه تولید در سالن جلسات این شرکت برگزار گردید.

✔️ در ابتدای این جلسه باقر کاظمی مدیرعامل مجتمع چوکا با اشاره به اولویت برگزاری جلسات کاربردی در جهت رفع مشکلات و موانع تولید در راستای کاهش زمان توقفات گفت:

☑️  با خرد جمعی و کار گروهی و استفاده از تمامی ایده ها و نظرات به دنبال پویایی و رشد و تعالی شرکت هستیم تا به شرایط ایده آل برسیم.

⏺️ ایشان همچنین روند رو به رشد و تثبیت تولید در شرکت چوکا را امیدوار کننده خواند و افزود:

🔳 آینده چوکا روشن است و در راه رسیدن به رشد و شکوفایی نیاز به کمک تمامی پرسنل مجموعه داریم تا در کنار هم و با کمک هم به این رشد و تعالی برسیم.

💠 مدیرعامل شرکت چوکا، به حداقل رساندن زمان توقفات را امری ضروری خوانده و افزودند:

تمام تلاش ما می بایست در راستای تحقق تولیدِ مستمر باشد و در این راستا برای رفعِ موانع و کاهش زمان توقفاتِ تولید، جلسات بررسی کارشناسی بصورت روزانه و هفتگی با حضور مسئولان مربوطه برگزار و دلایل این توقفات بررسی و مشکلات آن مرتفع خواهد شد .

🛑 در ادامه معاونین مدیران و سرپرستان حوزه های مختلف به بیان دیدگاه های خود پرداختند.

⬛️ در بخشی از این جلسه بهدوست کلابی عضو موظف هیئت مدیره و معاونت طرح و برنامه شرکت چوکا با تشکر از مدیرعامل بجهت تاسیس اتاق فکر در شرکت، کارکرد این واحد را مهم و ضروری خوانده و خاطر نشان کرد:

🔻 بررسی برنامه ها و سیاست های مختلف شناخت تهدید ها، فرصت ها، نقاط قوت و ضعف، انجام مطالعات تطبیقی و… از مهمترین وظایف اتاق فکر چوکا است و از این حیث این واحد می بایست در زمینه های مختلف، کار سیاست گذاری آینده اندیشی و استراتژیک را انجام دهد.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

«زهره عالی‌پور» سرپرست سازمان خصوصی‌سازی شد

«زهره عالی‌پور» سرپرست سازمان خصوصی‌سازی شد   🔹وزیر امور اقتصادی و دارایی طی حکمی خانم …