چاپ مطلب چاپ مطلب

باید در مقابل توطئه های دشمنان هوشیاروگوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم/علی رغم فتنه انگیزی های دشمنان ۴۰سالگی انقلاب اسلامی را باشکوهتر از سالهای گذشته جشن خواهیم گرفت

بخشدار اطاقور:
باید در مقابل توطئه های دشمنان هوشیاروگوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم/علی رغم فتنه انگیزی های دشمنان ۴۰سالگی انقلاب اسلامی را باشکوهتر از سالهای گذشته جشن خواهیم گرفت

 

ستاد دهه فجر اطاقور به ریاست شیرزادروشن ،بخشدار اطاقور باحضور مسؤولین ادارات ونهادهای دولتی این بخش درمحل سالن اجتماعات بخشداری برگزار شد.
روشن درآغاز این جلسه به شیطنتهای دشمنان انقلاب اسلامی ودر راس آنها آمریکا اشاره کرد و گفت: دشمنان قسم خورده انقلاب ما درطول عمر پر برکت انقلاب اسلامی هیچ گاه ازفتنه انگیزی و دشمنی دست برنداشته اند درهمه ادوار به نحوی وبا بهانه ای این دشمنی را ادامه می دهند یک زمان منافقین را حمایت میکنند وبزرگمردان و مردم این مرزوبوم رابه شهادت می رسانند یک روز به بهانه اینکه ما انرژی هسته ای داریم وحشت زده میشوند وبه دشمنی میپردازند.
بخشدار اطاقور افزود:دشمن حتی از پیشرفت های علمی ونظامی کشور ما واقعا نگران است و همیشه به دنبال توطئه و برنامه ریزی است و این برنامه ریزی به عناوین مختلف نمود پیدا میکند از راه اندازی شبکه های ماهواره ای وفضاهای مجازی گرفته تا حمایت از گروه افراطی مثل داعش در کشورهای مسلمان مجاور ایران همچون عراق وسوریه اما ملت و جوانان ما همواره در طول انقلاب اسلامی این توطئه را شناخته و ایستادگی کرده اند چه در۸سال دفاع مقدس وچه در جنگ با داعش شاهد جوانان مؤمن و پرشور بوده ایم که مثل دوران دفاع مقدس بعضا حتی فرزندان ۲،۳ساله خودرا گذاشتند وبه جنگ با داعش رفتند.
بخشدار اطاقور درادامه اذعان داشت:امروز کشور ایران درتمام زمینه های اقتصادی،مدیریتی،عمرانی،نظامی،سیاسی و…به هیچ وجه با قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست. در بین کشورهای اسلامی تاثیرگذار است ونقش حامی راایفا میکند که دشمن این مسئله را درک کرده وبه دنبال تضعیف ایران اسلامی است بطوریکه بحث اختلافات داخلی راپیش میکشد و میخواهد با ایجاد اختلافات جناحی به انقلاب ضربه بزند.جنگ اقتصادی به راه می انذازد و مردم و کشور ما را دچار مشکل میکند.
– روشن بابیان اینکه باید در مقابل توطئه های دشمنان هوشیار بود وباید گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم گفت:دولت تدبیروامیدافتخار میکندگوش به فرمان مقام معظم رهبری است و همه دلسوزان نظام مقدس جمهوری اسلامی باید رهنمودهای مقام معظم رهبری را سرلوحه کارخود قرار دهند.
– روشن سپس به جشن ۴۰ سالگی انقلاب اشاره نمود و یاد آور شد:علی رغم فتنه انگیزی های دشمنان ۴۰سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی را باشکوهتر از سالهای گذشته جشن خواهیم گرفت.
– بخشدار اطاقور درادامه اقدامات عمرانی دولت و خدمات نظام را درشهرستان لنگرود و بخش اطاقور برشمرد واظهار داشت:باحمایتهای نماینده محترم و فرماندار معزز کارهای خوبی درسطح شهرستان وبخش اطاقور صورت گرفته است کارهایی ازقبیل؛ گازرسانی به بیش از۱۰۰روستا ،احداث مسکن محرومین توسط کمیته امداد امام (ره)،سپاه لنگرود و بسیج ناحیه،برق رسانی آسفالت راههای روستایی
– وی خاطرنشان کرد:بیش از ۲۰کیلومتر از راههای روستایی امسال دربخش اطاقوردرحال آسفالت شدن و زیرسازی راههای روستایی هم در دستورکار قرارگرفته است.
– روشن درادامه سخنان خود در بحث آسفالت راههای روستایی اضافه کرد:روستاهای نشاط وخورتای که ۲۰خانوار جمعیت دارد بطول ۳/۵کیلومتر آسفالت انجام میشود در روستای پنو به طول ۶کیلومتر با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان آسفالت صورت گرفته است.جاده زباله مادیان گوابر بطول ۴/۵کیلومتر آسفالت شده است و ادامه آن در روستای اترود هم بطول ۱/۵کیلومتر انشاءالله آسفالت میشود وآسفالت جاده دسترسی به روستای خلیفه گواتر با جمعیت ۸خانوار بطول ۳/۵کیلومتر برنامه ریزی شده و بزودی انجام میشود.
– وی بابیان اینکه روستاهای نوروز سرا،علی آباد سرا،کنار رودخانه وناوسر ازجمله روستاهایی هستند که درسال ۹۷آسفالت شده اند، اظهار داشت:روستاهای زرگوش،لیاشو سرا،حسین آباد ،لیلا سرا و قسمتی از کردسرا کوه ازجمله روستاهایی هستند که برنامه آسفالت آنها در سالجاری پیش بینی شده است.
– بخشدار اطاقور همچنین برنامه ریزی برای آسفالت روستاهای چالدشت بطول ۴کیلومتر،روکش آسفالت مسیر اطاقور به کفش کن محله ویرایش را نیز ازجمله اقدامات در دست اقدام دراین بخش عنوان نمود.
– وی افزود:پروژه هایی مانند پل چنگول ،ایشیان ،پارک جنگلی خرما ، پل کچل بن و لطفعلی گوابر با همت وهمکاری اعضای شورای محترم بخش اطاقور ساخته شده اند که تا قبل از عید به بهره برداری می رسند.
بخشدار اطاقور درادامه گفت:همه دولتها در تلاش بوده اند تا تا کارهای عمرانی وزیربنایی خوبی انجام دهند تا مردم دغدغه نداشته باشند.

√وی سپس به اجرای پروژه چشمه واپه (مجتمع آبرسانی شهید املاکی اطاقور )اشاره کردو خاطر نشان کرد: پروژه بزرگ آبرسانی شهید املاکی اطاقور برای ۵۵ روستا آبرسانی خواهد کردو همچنین برق رسانی خورشیدی در روستای فیاب نیز انجام شده است وقرار است در روستاهای زیر۱۰خانوار برق رسانی خورشیدی را با حمایت دولت انجام گیرد.
بخشدار اطاقور برنامه های دهه مبارک فجر بخش اطاقور رابرشمرد وگفت:افتتاح پروژه های عمرانی،برگزاری جشنهای انقلاب در بخش و روستاها ومدارس با درنظر گرفتن ایام فاطمیه،گلباران و غبار روبی مزار شهدا و یادواره های شهدابویژه یادواره شهدای بخش اطاقور ازجمله برنامه های دهه مبارک فجر در بخش اطاقور میباشد.
وی همچنین از برگزاری یادواره شهدای بخش اطاقور در ۱۱ بهمن ماه در مسجد جامع اطاقور خبرداد وگفت:وظیفه ماست تا در جهت رفع مشکلات مردم تلاش نماییم و امیدواریم که در دهه مبارک فجر در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه امسال حضور مردم را پرشورتر ازقبل شاهد باشیم.

 

با کانال همای خبر همراه باشید

About نسرین عشقی

Check Also

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر   معاون حفاظت و بهره …