چاپ مطلب چاپ مطلب

با ابلاغ مسعود رهنما؛ معاون جدید اداره کل ورزش و جوانان گیلان منصوب شد

حسن بالو معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان گیلان شد.

همای گیلان:  طی حکمی از سوی مسعود رهنما مدیرکل ورزش و جوانان گیلان، حسن بالو از کارشناسان ارشد ورزش استان و رئیس گروههای مختلف ورزش قهرمانی باسابقه حدود ۳۰ سال فعالیت در اداره کل و هیئتهای ورزشی بعنوان معاون جدید توسعه ورزش این اداره کل منصوب شد.imagesCAYCKZMK

رهنما همچنین در نامه ای از تلاشهای مرتضی یحیی پورمسروری در مدت مسئولیت خود قدردانی کرد و از معاون جدید توسعه ورزش خواست تا مراسم تودیع مناسبی با حضور جامعه ورزش برای پاسداشت خدمات وی برگزار کنند.

وی همچنین دلیل این جایگزینی را مشغله کاری و تحصیلی مسروری عنوان کرد و گفت: از تجربیات و توان وی در جهت گروههای دیگر ورزش قهرمانی استفاده خواهیم کرد.

مرتضی یحیی پورمسروری نیز با اشاره به اینکه بعنوان سرباز کوچک ساختار ورزش استان در هر پست و عنوانی خادمی مردم را انجام خواهد داد، گفت: ما در اداره کل بدنبال مطرح کردن فرد نیستیم و موفقیت اداره کل ورزش و جوانان از اهمیت بالایی برخوردار است .

حسن بالو معاون جدید توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان گیلان ضمن قدردانی از زحمات معاون توسعه ورزش اداره کل، اظهار امیدواری کرد: با مساعدت های جامعه ورزش و علی الخصوص آقای مسروری در جهت اعتلای ورزش و جوانان استان گامهای بلندی برداشته شود.

وی با تقدیر از حسن توجه مسعود رهنما در انتخاب وی بعنوان معاون توسعه ورزش گفت: باید بتوانیم تجربه و برنامه را در کنار یکدیگر و با همدلی به اجرا درآوریم. /به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان،

About

Check Also

 شهردار لاهیجان از اعضای شورای شهر قدردانی کرد

شهردار لاهیجان از اعضای شورای شهر قدردانی کرد در روز شوراها، شهردار و جمعی از …