چاپ مطلب چاپ مطلب

با تلاش مأموران ناجا گیلان/ سارقان احشام در صومعه‌سرا دستگیر شدند

خبرگزاری تسنیم: سارقان احشام در صومعه‌سرا با تلاش مأموران ناجا گیلان دستگیر شدند.

  فرمانده انتظامی صومعه‌سرا در نشست خبری پلیس گیلان از دستگیری سارقان ۲۲ رأس گوسفند در این شهرستان خبر داد.

احمد عسکری اظهار کرد: با مراجعه یک دامدار و اعلام اینکه ۲۲ رأس گوسفند وی به سرقت رفته، مأموران مبارزه با سرقت پلیس آگاهی صومعه‌سرا تحقیقات گسترده خود را در مورد شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان آغاز کردند.

وی افزود: کارآگاهان آگاهی با تحقیقات نامحسوس پلیسی به فردی به هویت م. ۴۳ ساله اهل و ساکن یکی از روستاهای توابع شهرستان شفت مشکوک شده و با هماهنگی مقام قضایی وی را دستگیر کرده و این متهم نیز در مقابل دلایل و شواهد پلیس به ناچار لب به اعتراف گشوده و به سرقت ۲۲ رأس گوسفند شاکی با همدستی سه نفر اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی صومعه‌سرا با بیان اینکه همدستان این متهم نیز در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند، تصریح کرد: این متهمان که سابقه دار بودند، پس از سرقت احشام، دامها را به شخص ناشناسی به مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال فروخته‌اند.

عسکری با اشاره به اینکه تحقیقات پلیس برای شناسایی خریدار دام‌های سرقتی ادامه دارد، از مردم این شهرستان خواست، در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

برخورد مرگبار پراید با عابر پیاده در شهرستان لاهیجان

فرمانده انتظامی لاهیجان نیز در این نشست اظهار کرد: مردی ۵۸ ساله در سانحه تصادف با یک دستگاه خودرو پراید در جاده روستای سوخته کوه این شهرستان به طرز دلخراشی جان خود را از دست داد.

محمود قاسمی افزود: اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی۱۱۰ مبنی بر یک فقره تصادف فوتی در جاده سوخته کوه شهرستان لاهیجان، بلافاصله ماموران انتظامی پاسگاه بازکیاگوراب در محل حاضر شدند.

وی خاطرنشان کرد: با حضور مأموران در محل مشخص شد، یک دستگاه خودرو پراید با مردی ۵۸ ساله که در حال عبور از عرض جاده بوده برخورد کرده که به علت شدت جراحات وارده عابر پیاده در دم فوت می‌کند.

فرمانده انتظامی لاهیجان افزود: علت تصادف از سوی کارشناس پلیس راه، بی‌احتیاطی از جانب راننده پراید به علت عدم توجه کافی به جلو تشخیص داده شد/تسنیم

About

Check Also

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: آموزش و فرهنگسازی در مدارس، آینده‌ای روشن را برای ما رقم خواهد زد

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: آموزش و فرهنگسازی در مدارس، آینده‌ای روشن را برای ما رقم …