چاپ مطلب چاپ مطلب

با تلاش ماموران ناجا گیلان/ سارق سابقه‌دار خودرو در لنگرود دستگیر شد

به گزارش همای گیلان فرمانده انتظامی لنگرود عصر امروز در نشست تخصصی پلیس گیلان، اظهار کرد: کارآگاهان آگاهی این شهرستان سارق حرفه‌ای خودرو را در لنگرودشناسایی و دستگیر کردند.

حسین نیکفرد افزود: با شکایت جوانی ۲۱ ساله ساکن مبنی بر به سرقت رفتن خودرویش، کارآگاهان آگاهی لنگرود رسیدگی به این موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی گفت: کارآگاهان آگاهی با تحقیقات پلیسی و با بهره‌گیری از اصل چهره‌زنی موفق به شناسایی سارق این خودرو شده و وی را در یک عملیات تعقیب و گریز پلیسی با خودروی مسروقه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی لنگرود در بیان چگونگی سرقت خودرو توسط این سارق، اظهار کرد: سارق به عنوان مسافر پس از سوار شدن به خودرو قربانی با تعارف آبمیوه مسموم اقدام به بیهوش نمودن راننده کرده و پس از بیهوشی، وی را در کنار خیابان رها و سپس خودرو را سرقت می‌کرد.

نیکفرد با بیان اینکه متهم سابقه‌دار بوده و تحقیقات پلیس به منظور کشف سرقت های احتمالی ادامه دارد، از رانندگان خواست، در قبول خوارکی و نوشیدنی از افراد مشکوک دقت بیشتری کنند.

دستگیری متهم فراری پس از ۵ سال درشهرستان ماسال

فرمانده انتظامی ماسال از دستگیری متهم فراری پس از ۵ سال در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: این متهم به هویت و.ن که دارای سوابق متعدد شرارت و آدم ربایی بوده و از حوزه استحفاظی این شهرستان متواری بود با انجام اقدامات تأمینی و مراقبتی توسط پلیس این شهرستان دستگیر شد.

رحیم مهدی‌زاده با اشاره به اینکه این متهم ازسوی مراجع قضائی گیلان و شهرستان ماسال تحت تعقیب بوده،گفت: متهم که از پرونده سنگین خود با خبر بوده و همواره از شهرستان متواری و خود را از دید مأموران پنهان می‌کرد با استفاده از شگردهای خاص پلیسی به دام افتاد.

وی افزود: متهم در بازجویی‌های انجام شده ضمن اعتراف به اتهامات وارده، برای سیر مراحل قانونی با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی ماسال با هشدار به اخلالگران و بر هم زنندگان نظم عمومی، از شهروندان خواست، تا در صورت مواجه با موارد سوء امنیتی مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند./تسنیم

About

Check Also

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی از دستاوردهای ایران اکسپو ۱۴۰۳ خبر داد: ۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال هیأت های خارجی از بسته های سرمایه گذاری

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی …