چاپ مطلب چاپ مطلب

با تلاش پلیس آگاهی گیلان کلاهبرداران لاهیجان دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی گیلان از دستگیری سه کلاهبردار بدل‌انداز در لاهیجان خبر داد.

خبرگزاری فارس: کلاهبرداران لاهیجان دستگیر شدند

همای گیلان: فرهاد فلاح‌کریمی عصر امروز در نشست انتظامی استان با اشاره به چگونگی دستگیری کلاهبرداران مذکور اظهار داشت: تعدادی از شهروندان برای کلاهبرداری در قالب معامله ساعت طلا توسط سه نفر ناشناس به پلیس آگاهی استان مراجعه کردند که موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی گیلان ادامه داد: کارآگاهان آگاهی با ثبت اظهارات مالباختگان موفق شدند چهره فرضی این متهمان را ترسیم کرده و برای شناسایی و دستگیری به تمام نقاط استان گیلان ارسال کنند.

به گفته وی، با همکاری تمام واحدهای پلیس آگاهی سرانجام این متهمان در حین تردد با یک دستگاه خودروی پراید در لاهیجان دستگیر شدند.

فلاح‌کریمی، سن متهمان دستگیر شده را ۲۶، ۲۵ و ۳۳ ساله اهل و ساکن رشت و تهران عنوان کرد.

وی یادآور شد: کارآگاهان آگاهی در بازرسی از این متهمان و خودروی آنها ۷۰ میلیون ریال وجه نقد حاصل کلاهبرداری، دو عدد ساعت مچی طلای بدلی و ۱۰ عدد النگوی نگین‌دار بدلی را کشف کردند.

به گفته رئیس پلیس آگاهی گیلان، متهمان با شگردی خاص ساعت و النگوهای بدلی را به جای طلای واقعی به مردم می‌فروختند.

فلاح‌کریمی خاطرنشان کرد: این سه نفر کلاهبردار در مواجهه حضوری با شاکیان و دلایل و قرائن و شواهد پلیس به ۱۵ فقره کلاهبرداری با شیوه مذکور اعتراف کردند.

وی در پایان با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده قضایی به دادسرا معرفی شدند، متذکر شد: متهمان با قرار صادره روانه زندان شدند./فارس

 

About

Check Also

بیماری‌های قلب و عروق اولین عامل مرگ و میر در کشور

بیماری‌های قلب و عروق اولین عامل مرگ و میر در کشور رئیس گروه پیشگیری و …