چاپ مطلب چاپ مطلب

با تلاش پلیس اعضای باند توزیع برگه توتو شرق گیلان در لاهیجان دستگیر شدند

 

فرمانده انتظامی لاهیجان از دستگیری ۲۳ نفر اعضای باند مواد مخدر و سرشاخه‌های توزیع برگه توتو «نتایج پیش‌بینی فوتبال» شرق گیلان در این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری فارس: اعضای باند توزیع برگه توتو شرق گیلان در لاهیجان دستگیر شدند

به گزارش همای گیلان محمود قاسمی شامگاه شنبه در نشست انتظامی این شهرستان دستگیری باند توزیع برگه توتو در این شهرستان را تشریح کرد.

وی با بیان اینکه دستگیرشدگان از سرشاخه‌های مهم در شرق گیلان بودند، اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی به دنبال اظهار نگرانی مردمی مبنی بر اینکه فردی به نام «ع.س» در لاهیجان با تشکیل باندی مبادرت به تهیه و توزیع مواد مخدر و برگه‌های توتو می‌کند موضوع در دستور کار ویژه خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی لاهیجان ادامه داد: گروه‌های عملیاتی پلیس مبارزه با موادمخدر با تحقیقات نامحسوس پلیسی از صحت این موضوع اطمینان حاصل کردند.

وی با بیان اینکه در اثر تحقیقات پلیس سرنخ‌هایی از محل حضور این فرد به دست آمد، گفت: با هماهنگی مقام قضایی و رعایت تمام موازین شرعی در بازرسی از منزل فرد مذکور ۲۳ نفر از سرشاخه‌های توزیع برگه توتو «نتایج پیش‌بینی فوتبال» شرق گیلان که در منزل متهم در حال فعالیت بودند دستگیر شدند.

به گفته قاسمی، در بازرسی از منزل متهم تعداد ۱۳ هزار و ۵۱۴ برگه توتو و ۱۵ میلیون و ۹۱ هزار تومان پول نقد کشف و ضبط شد.

وی کشف و ضبط چهار عدد ماشین حساب و دو عدد مهر و تعداد هفت دستگاه خودرو را از دیگر نتایج بازرسی مذکور برشمرد.

فرمانده انتظامی لاهیجان خاطرنشان کرد: با توجه به گستردگی تخلفات متهمان پرونده آنها در حال رسیدگی است.

وی یادآور شد: پلیس از هیچ اقدامی قانونی برای تثبیت و ارتقای امنیت به ویژه امنیت اقتصادی و معیشتی که از خواسته‌های به حق مردم است فروگذار نمی‌کند و با اخلال‌گران نظم اقتصادی طبق قانون عمل می‌کند./فارس

About

Check Also

الکترونیکی شدن آزمون‌ها در سطح وسیع به شرط اختصاص بودجه

الکترونیکی شدن آزمون‌ها در سطح وسیع به شرط اختصاص بودجه   رئیس سازمان سنجش کشور: …