چاپ مطلب چاپ مطلب

با تلاش پلیس ۲ کیف ‌قاپ حرفه‌ای در لاهیجان دستگیر شدند

همای گیلان:محمود قاسمی عصر دیروز در نشست انتظامی این شهرستان درباره جزئیات دستگیری دو کیف‌ قاپ لاهیجانی اظهار کرد: به دنبال اخبار واصله مبنی بر کیف قاپی توسط موتورسواری در سطح شهرستان لاهیجان، دستگیری دو سارق در دستور کار گشت کلانتری این شهرستان قرار گرفت.

t3_5733633

وی ادامه داد: ماموران کلانتری ۱۱ لاهیجان با شناسایی محل‌های وقوع سرقت و اعزام گشت‌های خودرویی و موتوری به صورت محسوس و غیرمحسوس نسبت به دستگیری سارقان اقدام کردند.

قاسمی خاطرنشان کرد: بر اساس گزارش‌های مردم نسبت به شناسایی کیف‌قاپ‌ها ماموران پلیس به دو نفر که در حال پرسه زدن در محل وقوع سرقت بودند، مشکوک شدند.

وی با بیان اینکه متهمان برای بازجویی به کلانتری هدایت شدند، تصریح کرد: متهمان در بازجویی‌های اولیه به بزه انتسابی خود اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی لاهیجان با اشاره به اینکه سارقان علاوه بر سرقت موتورسیکلت به ۱۰ فقره کیف‌قاپی دیگر اقدام کرده بودند، تصریح کرد: سارقان برای بررسی بیشتر و کشف سرقت‌های احتمالی در اختیار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفتند.

وی از کسانی که در روزهای اخیر از آنها کیف‌قاپی شده است، خواست تا شکایت و گزارش‌های خود را به پلیس آگاهی لاهیجان اطلاع دهند./

About

Check Also

به منظور بررسی وضعیت اماکن ورزشی شهرستان صورت گرفت : بازدید فرماندار لاهیجان از ورزشگاههای تختی و مهر

به منظور بررسی وضعیت اماکن ورزشی شهرستان صورت گرفت : بازدید فرماندار لاهیجان از ورزشگاههای …