چاپ مطلب چاپ مطلب

با توجه به هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی و اطلاعیه ستاد بحران استان، ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان رضوانشهر در آماده باش قرار گرفت

اماده باش ستاد پیشگیری هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان رضوانشهر

همای گیلان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری رضوانشهر، محمود قاسمی ظهر روز سه شنبه پنجم اسفندماه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران این شهرستان گفت: بنا بر اعلام هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی و اطلاعیه ستاد بحران استان، کلیه مرخصی ها و ماموریت های دستگاه های مربوطه و کارکنان تا اطلاع ثانوی در این شهرستان لغو  می باشد.

وی ضمن تاکید بر لزوم آماده باش کامل اعضای ستاد پیشگیری و مقابله با بحران شهرستان خاطر نشان کرد: تجهیزات و امکانات لجستیکی و نیروی انسانی با استفاده از همه ظرفیت ها باید در دسترس باشند.

رییس ستاد پیشگیری هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان رضوانشهر تصریح کرد: شهرداران رضوانشهر و پره سر تمهیدات لازم جهت پیشگیری از بحران های احتمالی در مجموعه درون شهری و همچنین دهیاران در سطح روستاها داشته باشند.

وی تاکید کرد: اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای نسبت به رفع یخ زدگی سطح جاده ها و آمادگی کلیه خودروهای سنگین اقدام لازم را بعمل آورد و اعضای ستاد بحران شهرستان نیز ضمن همکاری لازم تمام امکانات را در اختیار اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای رضوانشهر قرار دهند.

قاسمی گفت: اداره صمت شهرستان ضمن کنترل و تشدید بازرسی ها نسبت به رفع موانع موجود و نظارت بر نانوایی ها و بازار مبنی بر تامین و عرضه ارزاق عمومی اهتمام لازم را بعمل آورند.

وی ادامه داد: شرکت فرآورده های نفتی تمهیدات لازم برای تامین انرژی ، ذخیره سازی امکانات و سوخت مورد نیاز شهرستان داشته باشد.

رییس ستاد پیشگیری هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان نسبت به رفع هرگونه قطعی احتمالی برق ، تلفن ، گاز ،امداد رسانی توسط هلال احمر و کلیه نیروهای امدادی در صورت بروز حادثه احتمالی تاکید کرد و گفت: باید با وحدت رویه، تعامل و همکاری در کنار هم بتوانیم هنگام بروز حوادث در کم ترین زمان ممکن بحران را مدیریت نمائیم.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

#اختصاصی_همای_خبر منوچهر مهدی پور شهردار کومله: هدف از برپایی جشنواره بهارنارنج ، نهادینه کردن گردشگری و ایجاد فرصت های سرمایه گذاری از اقصی نقاط کشور میباشد

#اختصاصی_همای_خبر منوچهر مهدی پور شهردار کومله: هدف از برپایی جشنواره بهارنارنج ، نهادینه کردن گردشگری …