چاپ مطلب چاپ مطلب

با حضورآیت الله فلاحتی یادواره سرداران ،فرماندهان و۲۲۰ شهدای والا مقام بخش رودبنه برگزار شد


یادواره سرداران وفرماندهان و۲۲۰ شهید والامقام بخش رودبنه و گرامی داشت ۲۲ شهید مدافع حرم استان گیلان برگزار شد

اختصاصی همای گیلان: عصر امروز چهارشنبه ۲۸-۹-۹۷ یادواره سرداران و فرماندهان و ۲۲۰ شهید والامقام دوران دفاع مقدس بخش رودبنه و۲۲شهید مدافع حرم استان گیلان در مسجد جامع شهر رودبنه با حضرت آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان گیلان وامام جمعه شهر رشت،فرمانده سپاه ناحیه لاهیجان نماینده مجلس شورای اسلامی شهرستان لاهیجان،فرماندا،بخشدار، مسئولین بنیاد شهید ، به همراه خانواده های معظم شهدا و مردم همیشه در صحنه و شهیدپرور روستاهای همجوار برگزار شد.

دراین مراسم حضرت آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان گیلان وامام جمعه شهر رشت ضمن گرامی داشت یاد وخاطر شهدای استان گیلان الخصوص شهدای والامقام بخش رود بنه وشهدای مدافع حرم و همه ان عزیزانی که در مبارزات ملت ایران بر علیه صدام جنایتکار خانه وزندگی خود را رها کردند وبه مناطق جنگی رفتند و جانشان را در طبق اخلاص قرار دادند وبرای مردم ما عزت افرینی کردند گفت:امروز اگر ملت ایران در دنیا سر افراز است،واگر قدرتهای بزرگ در برابر جمهوری اسلامی ایران زانو زدند ومردم ما همه سختی های موجود در بخش‌های گوناگون اجتماعی و اقتصادی را متحمل می شوندوصبوری می کنند همه وهمه در سایه خونهای شهیدان به گل گون خفته است ان جوانانی که جان خودشان ر ا تقدیم را ه رضای خدا کردند.
حضرت آیت الله فلاحتی در ادامه افزود: امروز مسئولان وظیفه دارند از خون جوانانی که جانشان را در راه این ملت دادند پاسداری کنند.
نماینده ولی فقیه در استان گیلان در ادامه بیان داشت: اگر امروز کسی در هر مسئولیتی وسمتی ،یک دلداده برای خدمت مردم نباشد، خیانت به این ملت است .
وی اظهارداشت: هرکس مردم را سرگردان بکندو دست گدایی بسوی قدرتهای سلطه دراز کند ان کس خائن به خون این شهیدان است.

وی در ادامه تصریح کرد:ما خدا را شاکریم که در زمانه ای زندگی می کنیم که مردم ما به راه قران ودین هستند،مردم ما راه شهیدان را فراموش نکردند،شهر رودبنه مگر چقدر جمعیت دارد العان ۳۷سال از جنگ تحمیلی گذشته است، اما هنوز در مسیری که شهیدان گام برداشتند قرار دارد.
واین حرکت مردم ما مغضوب قدرتهای سلطه جهانی شده، امروز قصه ای که قدرتهای سلطه جهانی می خورند تلاشی که می کنند برای نابودی نظام ما برای این است که از مردم ما دق به دل شده اند،
وی افزود:چه طور شده است دشمن با انواع ترفندهای،سیاسی،نظامی،اقتصادی وبا استخدام قدرتهای سلطه جهانی نتوانستند این انقلابی که از سال ۵۷ به ثمر نشته است از بین ببرندو تمام تیرها ی شان به سنگ بخورد.
حضرت آیت الله فلاحتی در ادامه تصریح کرد: امروز مردم ما همه چیز را می فهمند و می دانند،اگر بعضی از مسئولان ما سر شان را به مانندکبک به زیر برف فرو می برند و سخنانی را بر زبان جاری می کنند که خوش ایند مردم و خانواده‌های شهدا نیست، بدانند مردم نگاه به رهبری می کنند وگرنه مردم تحمل این مسئولان را ندارند.

در پایان این مراسم حاج سید حسین نبوی یکی از مداحان اهل بیت در رثای حضرت امام حسین(ع) و مقام شامخ شهدا به نوحه سرایی پرداخت و حاضران هم به عشق حسینی و شهدای هشت سال دفاع مقدس به سینه زنی پراختند

خبرنگار و عکاس: ولی شریعت ناصری

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر   معاون حفاظت و بهره …