چاپ مطلب چاپ مطلب

با حضور استاندار ، بزرگ‌ترین ایستگاه پمپاژ آب کشاورزی شمال کشور در آستانه اشرفیه به بهره برداری رسید

اختصاصی  همای گیلان: با حضوراستاندار و مسئولین استانی و شهرستانی بزرگترین ایستگاه  پمپاژ آب کشاورزی شمال کشور در روستای تمچال آستانه اشرفیه به بهره برداری رسید.

استاندار گیلان: گیلان در شاخص  های توسعه و مهار تورم پیشتاز است

محمدعلی نجفی در این مراسم هفته دولت را بهترین فرصت برای  ارزیابی عملکرد مدیران دانست و اظهار داشت : این هفته بهانه‌ای است تا علاوه بر  قدردانی از تلاش دست اندرکاران پروژه ها، عملکرد خود را درطول عمر دولت بررسی کنیم .

photo_2016-08-25_18-29-18

استاندار گیلان با بیان اینکه شاخص بهره‌مندی آب شرب روستایی از حدود ۶۴ درصد به ۷۴ درصد افزایش یافته است خاطر نشان کرد: شاخص گازرسانی  به روستاهای گیلان نیز از ۶۷ درصد  به ۹۰ درصد رسیده است 

وی افزود: با تلاش و کوشش صورت گرفته در دولت تدبیر و امید به یاری خداوند در سال جاری شهرستان آستانه اشرفیه را در بخش گاز رسانی و آبرسانی روستایی به عنوان شهرستان سبز اعلام خواهیم کرد

نجفی بیان داشت:  همدلی ، همراهی ، همکاری و وحدت در بخش‌های مدیریتی استان حاکم است و بحمدالله استان گیلان در تمامی شاخص‌های توسعه‌ای روند رو  به رشدی دارد و توانسته  در مهار تورم  در  میان  استان های کشور پیشتاز باشد.

استاندار گیلان ضمن اشاره به تلاشهای خوبی  که در تأمین آب زراعی کشاورزان صورت گرفته عنوان کرد : بحمدالله سال زراعی با کمترین دغدغه و با ذخیره آب مناسب که می  تواند پشتوانه‌ای برای سال زراعی آینده باشدد ، پشت‌سر گذاشته شد.

وی به ضرورت مدیریت بهره وری اشاره   و اظهار داشت:  باید در کنار تولید به مدیریت بهره‌وری نیزتوجه کنیم.

محمد علی نجفی خاطرنشان  کرد: بسیاری از کشورهای پیشرفته ، با درآمد سرانه چندین برابری کشورمان، با حداقل مصرف اداره می‌شوند.

سرپرست آب منطقه ایی گیلان:  آبیاری ۲۵۰۰ هکتار از اراضی آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر

نیکخوی سرپرست شرکت آب منطقه ایی گیلان در  جریان این  مراسم هدف از اجرای این پروژه را ، کمک به آبیاری ۲۵۰۰ هکتار از اراضی شالیکاری آستانه اشرفیه و کیاشهر از طریق برداشت آب از رودخانه سفید رود عنوان کرد.

photo_2016-08-25_18-29-58
وی افزود: میزان برداشت آب از رودخانه سفید رود ۲ متر مکعب در ثانیه می باشد و از طریق نهر سنتی صفرا بسته جهت کمک به آبیاری اراضی تمچال ،صفرابسته پائین ، لاکوژده، دهسر، اراضی دوازده زرعی و نوبیجار محله، نبی دهکا، سالکده، امیر کیاسر و اشمان دهکا منتقل می شود.
وی همچنین میزان اعتبار هزینه شده در این بخش را ۳میلیارد تومان بیان کرد و گفت: اعتبار این پروژه از کارکرد ۱۲ روزه توربین های سد سفید رود تامین گردید.
مدیر آب منطقه ایی گیلان همچنین خاطر نشان کرد: ۱۵ هزار میلیارد تومان پروژه آماده افتتاح داریم که بعد از رشت بیشترین برخورداری ازآن آستانه اشرفیه می باشد و حدود ۱۰ درصد از اعتبارت را به خود اختصاص داده است.

فرماندار آستانه اشرفیه:  طی  چند روز آینده ، آستانه اشرفیه به عنوان شهرستان سبز در گازرسانی معرفی خواهد شد

 حیدری فرماندار آستانه اشرفیه هم در این مراسم با اشاره به اینکه هرسال شعاری به عنوان هدف و راهبرد مسائل کشوری از سوی رهبر معظم انقلاب نام گذاری می شود اضافه کرد:دولت نیز بر اساس این شعارها اهداف خود را اجرا و کارها را بر اساس آن استوار می سازد.
حیدری افزود:خدا را شاکریم که امروز امید و آرامش در جامعه برقرار می باشد و هدف اصلی دولتمردان نیز برقراری آرامش و ایجاد امید در میان مردم است.
وی اظهار داشت: فضای آرامش در استان و شهرستان نیز برقرار است و در آستانه اشرفیه هم تمام مسئولین و مدیران باهمدلی و هم زبانی در حال خدمت به مردم هستند.

photo_2016-08-25_18-31-09
حیدری در خصوص عملکرد دولت در حوزه اقتصادی گفت:مهار تورم بیش از ۴۰ درصد و رساندن آن به حدود ۱۰درصد، کاهش نوسانات ارز و مسکوکات که نشان از قدرت تیم اقتصادی دولت دارد،افزایش واحد پول ملی و عزم دولت و برای خروج از رکورد که به زودی آثار آن نمایان خواهد شد از عملکرد های مهم دولت می باشد.
رحیم حیدری با اشاره به گفتگوهای هسته ای بیان داشت:گشوده شدن کلاف سردرگم هسته ای که الحمدالله با تدابیر مقام معظم رهبری و رئیس جمهور و همچنین تلاش های تیم هسته ای کشور منجر به رسمیت شمردن دانش هسته ای ایران شد ، یکی دیگر از اقدامات بزرگ دولت بود که توانست قطعنامه های ظالمانه ای که علیه ایران وضع شده را باطل نماید.
فرماندار آستانه اشرفیه اظهار داشت:با توجه به کمبود اعتبارات در سال جاری،با تدابیر دولت و هدایت های استاندار محترم توانستیم در شهرستان ۱۰۹ پروژه را با اعتبار بالغ بر ۴۷ میلیارد تومان و افزایش ۴۹ درصدی از حیث تعداد پروژه و افزایش ۲۲ درصدی ار حیث ریالی نسبت به سال گذشته به بهره بردرای برسانیم.
حیدری خاطرنشان کرد:با وجود تمامی مشکلات در هفته دولت آستانه اشرفیه به شهرستان سبز تبدیل خواهد شد و انشاالله با حضور استاندار محترم بهره برداری از این پروژه بزرگ انجام خواهد شد.

شایان ذکر است، دکتر قربانی نماینده مردم آستانه اشرفیه  و بندر کیاشهر و حجت السلام ساجدی امام جمعه آستانه اشرفیه نیز در این مراسم به  ایراد سخنرانی پرداختند.

photo_2016-08-25_18-29-10photo_2016-08-25_18-29-30  photo_2016-08-25_18-29-42 photo_2016-08-25_18-29-47 photo_2016-08-25_18-30-02 photo_2016-08-25_18-30-22 photo_2016-08-25_18-30-42 photo_2016-08-25_18-30-49 photo_2016-08-25_18-30-53 photo_2016-08-25_18-30-56

About سردبیر

Check Also

الکترونیکی شدن آزمون‌ها در سطح وسیع به شرط اختصاص بودجه

الکترونیکی شدن آزمون‌ها در سطح وسیع به شرط اختصاص بودجه   رئیس سازمان سنجش کشور: …