چاپ مطلب چاپ مطلب

با حضور استاندار افتتاح شد : طرح آبرسانی  به ۱۷۱  روستای استان گیلان به صورت نمادین در شهرستان لنگرود  

اختصاصی همای گیلان: در سومین روز هفته دولت طرح آبرسانی به ۱۷۱ روستای استان گیلان با حضور استاندار ؛ مدیر عامل شرکت آبفار استان ، نماینده مردم شهرستان لنگرود، امام جمعه ، فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان لنگرود به صورت نمادین در تالار پذیرایی پاسارگاد به بهره برداری رسید.

در این مراسم  جوادپور فرماندار شهرستان لنگرود ضمن خیر مقدم خدمت استاندار و مهمانان این مراسم گفت : شعار هفته دولت امسال امیدواری و استواری است. این بدان معناست که دولت اسلامی در جهت گسترش فرهنگ امیدواری و استحکام نظام در حرکت است و تمام پروژه های عمرانی در کشور در راستای امیدواری و استواری به بهره برداری می رسد.

جوادپور بیان داشت : ۲۲۸ پروژه با اعتبار ۸۹ میلیارد تومان در هفته دولت در شهرستان لنگرود به بهره برداری می رسد که در شرایط سخت اقتصادی ، نشان از همت دولت تدبیر و امید است.

فرامینی مدیر عامل آبفار استان گیلان نیزدر این مراسم گفت : در هفته ای که به نام امیدواری و استواری نامیده شده ۶۴ طرح مورد توجه قرار گرفته که یکی از این طرح های مقاومتی آبرسانی به روستاهاست.

فرامینی بیان داشت : آبرسانی به ۲۰۰۰ روستا در سطح کشور در دستور کار قرار گرفته که سهم گیلان ۱۶۵ روستا است. در هفته دولت در سطح استان گیلان آبرسانی به ۱۷۱ روستا با بهره مندی ۱۴۹ هزار جمعیت ، به بهره برداری می رسد که این میزان از هدف کشور فراتر رفته است.

unnamed (2)

وی بیان داشت : خدا را شاکریم که آبرسانی به روستاهای  بخش مرکزی دو شهرستان لنگرود و آستانه اشرفیه  به طورکامل پایان رسیده و امروز شاهد جشن آبدار شدن این دو بخش هستیم .

مدیر عامل آبفار استان به طرح آبرسانی اطاقور اشاره کرد و گفت : با تمام سختی های منطقه اطاقور ، با تلاش و همت مجموعه آبفار و حمایت مسئولین فاز اول این مجموعه به پایان رسیده و تا پایان شهریور آبرسانی به ۲۲ روستای این طرح به بهره برداری می رسد.

لاهوتی دیگر سخنران این مراسم گفت : تعامل اقتصادی ما در تعامل سیاسی کشور است. و امروز ما شاهد ان هستیم با تعامل سیلسی ، گره بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور گشوده شده است.

نماینده مردم شهرستان لنگرود بیان داشت : خیلی خوشحالم که امروز با تلاش و همت  مجموعه آبفار استان و شهرستان ، طی انجام عملیات سخت ، با اتصال آب شهرستان به کیسم آستانه امروز شاهد آبدار شدن تمام روستاهای بخش مرکزی شهرستان هستیم.

نجفی استاندار گیلان نیز در این مراسم ضمن اشاره به هدایت های عالمانه و هوشمندانه مقام معظم رهبری  گفت :  دکتر روحانی دیپلمات برجسته با کوله باری از اندیشه سیاسی ، اقتصادی ، نظامی و امنیتی است که تمام تلاش خود را جهت خروج از رکود  نموده است.

استاندار گیلان بیان داشت : اینده اشتغال در استان درخشان است هرچند برای رسیدن به نتیجه مطلوب تلاش بسیاری را می طلبد.

unnamed (3)unnamed (1)  unnamed

 

About سردبیر

Check Also

اهم محورهای خطبه دوم حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا ابراهیمی نوری امام جمعه محترم شهرستان رودسر در نماز جمعه امروز ١٣ مهر

اهم محورهای خطبه دوم حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا ابراهیمی نوری امام جمعه محترم شهرستان …