چاپ مطلب چاپ مطلب

با حضور استاندار هفت پروژه ی آبرسانی شهرستان لاهیجان به بهره برداری رسید

اختصاصی همای گیلان:هفت پروژه ی آبرسانی شهرستان لاهیجان با اعتبار ۵۱۴۰۰ میلیون ریال در دهه مبارک فجر به بهره برداری رسید.

DSCN2408

مدیرعامل آبفار استان گیلان در مراسم افتتاح این هفت پروژه که به صورت نمادن در روستای کهنه رودپشت برگزار گردید، گفت:

طول خطوط شبکه گذاری و توزیع این ۷ پروژه که جمعاً ۱۱۲۰ خانوار از آن بهره مند می شوند، ۴۳۰۰۰ متر می باشد و از آب مجتمع شهید خوش سیرت استفاده می کنند.

مهندس فرامینی افزود: امیدواریم ۲۰ روستای باقیمانده ی این بخش نیز به زودی آبدار شوند.

شایان ذکر است روستاهای برخوردار عبارتند از: لواسی محله در بخش مرکزی و روستاهای شرفشاده، کهنه رودپشت، اکبرآباد، مهدی آباد، شیخ علی کلا و بین کلایه در بخش رودبنه.

در ادامه استاندار گیلان گفت: دراین ایام پروژه های خوبی افتتاح و یا به بهره برداری می رسد. دکتر نجفی ضمن تشکر از حضور مردم در مراسم افتتاحیه اظهار داشت: وظیفه ی ما خدمت رسانی است و انقلاب متعلق به مردم است و رهبر معظم انقلاب نیز خدمت رسانی به مردم را به رئیس جمهور محترم تأکید نموده اند.

وی میزان تعداد پروژه های افتتاحی در این ایام را در استان ۹۹۳ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۸۰۰ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: امسال میزان اعتبار پروژه ها نسبت به سال قبل ۴ برابر افزایش یافته است.

خاطر نشان می شود در آئین این افتتاحیه ها ندیمی نماینده ی مردم لاهیجان و سیاهکل، مسئولین شهرستانی و جمعی از مردم حضور داشتند.

 DSCN2422 DSCN2424 DSCN2425 DSCN2398 DSCN2398---Copy  DSCN2417 DSCN2418 DSCN2421

About سردبیر ارشد

Check Also

اعلام عملکرد سه ساله شورای اسلامی و شهرداری لاهیجان در جمع رسانه های گیلان

اعلام عملکرد سه ساله شورای اسلامی و شهرداری لاهیجان در جمع رسانه های گیلان – …