چاپ مطلب چاپ مطلب

با حضور استاندار گیلان، فرماندار رشت و نماینده ولی فقیه در استان، صورت پذیرفت؛ بازدید از پشت صحنه و روند تولید سریال «ابر می بارد»

همزمان با عید سعید مبعث و با حضور استاندار گیلان، نماینده ولی فقیه در استان و فرماندار رشت از پشت صحنه و روند تولید سریال «ابر می بارد» بازدید صورت پذیرفت.

همای خبر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فرمانداری رشت؛ دکتر اسدالله عباسی عصر امروز (سه شنبه) همزمان با عید سعید مبعث به همراه آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان، دکتر حمید رضا امام پناهی فرماندار رشت، سردار عبدا… پور فرمانده سپاه قدس گیلان، دکتر احمدی سنگری نماینده مردم شهرستان رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی، دکتر ارسلان سالاری رییس دانشگاه علوم پزشکی و باقرزاده مدیر کل صدا و سیمای استان گیلان از پشت صحنه و روند تولید سریال «ابر می بارد» در محل بیمارستان هفده شهریور رشت بازدید به عمل آوردند.

گفتنی است؛ سریال ابر می‌‌بارد در معاونت امور استان‌های سازمان صداوسیما در حال ساخت است و در سال آینده از شبکه‌های سراسری و محلی پخش خواهد شد.

در این سریال که با همکاری دانشگاه علوم پزشکی گیلان تولید شده و روایتگر زندگی پرستار یکی از بیمارستان‌های شهر رشت است، فاطمه گودرزی و سیدجواد هاشمی و جمعی از بازیگران بومی استان گیلان، نقش‌آفرینی می‌کنند.

با کانال همای خبر همراه باشید.

http://homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

«زهره عالی‌پور» سرپرست سازمان خصوصی‌سازی شد

«زهره عالی‌پور» سرپرست سازمان خصوصی‌سازی شد   🔹وزیر امور اقتصادی و دارایی طی حکمی خانم …