چاپ مطلب چاپ مطلب

با حضور استاندار گیلان و فرماندار رشت، صورت پذیرفت؛ شرکت در مراسم روز درختکاری و غرس دو اصله نهال/ دعوت استاندار گیلان از همه مردم برای کاشت درخت و مشارکت در توسعه فضای سبز

استاندار گیلان با همراهی فرماندار رشت با شرکت در مراسم روز درختکاری و غرس دو اصله نهال، از همه مردم برای کاشت درخت و مشارکت در توسعه فضای سبز و فرهنگ درخت‌کاری دعوت کرد.

همای خبر  به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت؛ دکتر اسدالله عباسی صبح امروز(یکشنبه) با همراهی دکتر امام پناهی در مراسم روز درختکاری که به مناسبت هفته منابع طبیعی و آبخیزداری در پارک جنگلی سراوان رشت برگزار شد؛ با گرامیداشت ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار، به اهمیت درختکاری و صیانت از مواهب طبیعی از جمله جنگل ها اشاره و بیان کرد: درختکاری و توسعه فضای سبز، نقش مهمی در زیباسازی محیطی و نیز نشاط افزایی عمومی دارد.

وی با بیان اینکه حیات انسان وابسته به طبیعت است، حراست از میراث طبیعی را وظیفه ای همگانی خواند و افزود: این میراث طبیعی از نسل گذشته به نسل امروز و از نسل امروز به آیندگان سپرده می‌شود.

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم کاشت گونه های بومی و هیرکانی، توجه به اقلیم استان در توسعه جنگل ها را امری مهم دانست و از مردم دعوت کرد تا با کاشت نهال به توسعه فضای سبز و فرهنگ درختکاری کمک کنند.

دکتر عباسی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه حراست از میراث طبیعی، به یاد شهید غفاری، یک اصله نهال غرس کرد.

۱۵ تا ۲۱ اسفندماه، هفته منابع طبیعی و آبخیزداری نامگذاری شده است

با کانال همای خبر همراه باشید.

http://homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

“رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان خبر داد: مرخصی ۸۵ بیمار سانحه بیمارستان قائم با حال عمومی خوب؛ روند رو به بهبودی همه نوزادان حادثه

“رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان خبر داد: مرخصی ۸۵ بیمار سانحه بیمارستان قائم با حال …