چاپ مطلب چاپ مطلب

با حضور استاندار گیلان و معاون امور اقتصادی وزیر کشور و فرماندار رشت، صورت پذیرفت؛ بازدید از کارخانجات تولید آرد و محصولات نساجی و پوشاک در رشت

استاندار گیلان، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور و فرماندار رشت از کارخانجات تولید آرد و نیز محصولات نساجی و تولید پوشاک در رشت بازدید کردند.

همای خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت؛ دکتر اسدالله عباسی نماینده عالی دولت در گیلان، محسن کوشش تبار معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور و حمید رضا امام پناهی فرماندار رشت ظهر امروز (پنج شنبه) از یک کارخانه تولید انواع آرد در شهر صنعتی رشت و یک کارخانه زنجیره محصولات نساجی و تولیدی پوشاک در این شهرستان به صورت میدانی بازدید کردند.

استاندار گیلان، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور و فرماندار رشت در جریان بازدید از بخش های مختلف این دو کارخانه و گفت و گو با مدیران و کارگران در جریان چگونگی فعالیت آنها قرار گرفتند.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت کمک به بازگشایی کنار رودخانه با  توافق  صاحبان اصلی مغازه ها باحضور شهردار محترم واعضای محترم شورای شهر لنگرود

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت …