چاپ مطلب چاپ مطلب

با حضور امام جمعه شهرستان املش: اکران فیلم داستانی «هنگامه» در شهرستان املش/ تصاویر

همای گیلان: مسول اکران این فیلم  اظهار داشت: این فیلم با همکاری سمیه یحیی پور،روح اله نجف زاده و ساجده پوربابایی با حمایت امام جمعه املش با موضوع مدافعان حرم از جشنواره فیلم مردمی عمار امروز در کانون معصومیه اکران در حال اکران است.

سمیه یحیی پور افزود:  فیلم در حال پخش ناقص است  لذا نیازمند صرف هزینه کلان جهت تکمیل می باشد وامروز عواید حاصله از فروش بلیط اکران فیلم به موسسه عمار ارایه خواهد گردیداز مسولین ومردم تقاضا مندیم در این راه مساعدت نمایند،و به نوبه خود از حمایتهای امام جمعه شهرستان املش نهایت تقدیر وتشکر را می نمایم.

امام جمعه شهرستان املش نیز در حاشیه اکران این فیلم در گفتگویی هدف از شرکت در این برنامه اکران را ارج نهادن و قدردانی از این حرکت خوب فرهنگی در سطح شهرستان عنوان کرد و بیان داشت: اکران این نوع فیلمها درجامعه امروز مان با برنامه ریزی دقیق جهت حضور گسترده شهروندان لازم است هرچه دشمن تلاش می کند تا خط مقاومت جهان اسلام ناب را در برابر اسلام امریکایی تضعیف کند نمی تواند.

وی افزود:  :مبارزان خط مقاومت در سوریه ولبنان با پرچمداری جمهوری اسلامی ایران ٬میدان دار صحنه می باشند،عزیزانی بطو خودجوش با استفاده از ابزار هنر تلاش کردندتا مردم ارزش دفاع از حرم را بیشتر لمس کنند.

امام جمعه شهرستان املش تصریح کرد: دشمن هدف بلند وخطرناکی دارد و آن نابودی همه عتبات عالیات است دشمن داعش را خلق کرده تا تیشه به ریشه اصل اسلام و دین بزند  الحمدالله در سراسر جهان اسلام ودر کشورمان جوانانی بیدار وحامی وجود دارند که نمی گذارند اینها به هدفشان برسند.

اکران-فیلم-هنگامه-در-املش-7

حجت الاسلام روحانی با تشکر از دست اندر کاران اکران فیلم هنگامه گفت: امروز این فیلم غریبانه و چراغ خاموش و بیصدا اکران شد که قطعا خبر رسانه ای اش در استان گیلان اثر گذار خواهد بود،شاید در کمتر شهرستانی در استان گیلان این فیلم اکران شود اما در شهرستان ما نشان از شعور وحضور گسترده مردم  شهرستان املش در جبهه مقاومت است .

در این اکران مسولین شهرستان ومدافعان حرم املش بهمراه خانواده هاشان حضور داشتند، در خاتمه اکران این فیلم،  از۲۲ ایثارگر ومدافع حرم شهرستان املش با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

اکران-فیلم-هنگامه-در-املش-6

//صبح  رانکوه

 

14380610577

About سردبیر

Check Also

۵۰ گونه جانوری ایران در خطر انقراض

۵۰ گونه جانوری ایران در خطر انقراض کارشناس دفتر مدیریت حیات وحش سازمان حفاظت محیط …