چاپ مطلب چاپ مطلب

با حضور دکتر برزیگر رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان ۵ پروژه شبکه بهداشت و درمان شهرستان لاهیجان در هفته دولت به بهره برداری رسید

اختصاصی همای گیلان:رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در مراسم افتتاح بخش دیالیز بیمارستان سیدالشهدای بازکیاگوراب ضمن تبریک هفته دولت و بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر گفت: زمان برای ما ارزشمند است و حرام است اگر از زمان درست اسفتاده نکنیم و کار انجام ندهیم .

DSCN0387

دکتر برزیگر ادامه داد: بعنوان مثال اینجانب همیشه رأس ساعت در جلسه ها حضور میابم و وقتی در شورای عالی کشور سه ربع تأخیر شد اینجانب تذکر خود رااعلام نمودم. وی یادآور شد: اینجانب نمی خواستم امروز صحبت کنم تا وقت تلف نشود اما این وظیفه من است و اگر به وظیفه ام عمل ننمایم در واقع کار انجام نداده ام . پس باید در این فرصت از همه کسانی که برای افتتاح این پروژه ها که با هزینه یک میلیارد و ششصد هزار تومان به بهره رداری رسید تشکر نمایم. دکتر نوروز پور رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لاهیجان نیز در مراسم افتتاح احداث خانه بهداشت لیالمان با هزینه ۸۵۰ میلیون ریال گفت: ۵ پروژه شبکه بهداشت و درمان در شهرستان لاهیجان به بهره برداری رسید. دکتر نوروز پور ادامه داد: پروژه C-ARM اتاق عمل بیمارستان ۲۲آبان با سرمایه گذاری ۱۸۵۰ میلیون ریال، پروژه اندوسکوپی و کلونوسکوپی بیمارستان ۲۲ آبان با هزینه ۲۵۰۰ میلیون ریال و نیز سرور HIS همین بیمارستان که ۱۴۰۰ میلیون ریال هزینه در بر داشت از دیگرپروژه های ماست. وی خاطر نشان کرد:جهت پروژه بخش دیالیز بیمارستان سیدالشهدای بازکیاگوراب نیز ۳۵۰۰ میلیون ریال نیز سرمایه گذاری شده است.

روزنامه (6)روزنامه (5)روزنامه (8)روزنامه (3)روزنامه (10)

 

About

Check Also

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر   معاون حفاظت و بهره …